کد خبر : 24193
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 آذر 1399 - 5:34
-

بسیج طلاب خوزستان در حوزه مطالبه‌گری از مسئولان ورود کنند

بسیج طلاب خوزستان در حوزه مطالبه‌گری از مسئولان ورود کنند

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان با تقدیر از اقدامات طلاب بسیجی در مقابله با ویروس کرونا گفت: یکی از مشکلات کشور، مسائل اقتصادی است که باید در این بخش، طلاب از مسئولان مطالبه گری کنند. به گزارش شبکه خبری خوزستان، آیت الله موسوی جزایری در دیدار جمعی از مسئولین بسیج طلاب استان از اقدامات کارگروه اعزام

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان با تقدیر از اقدامات طلاب بسیجی در مقابله با ویروس کرونا گفت: یکی از مشکلات کشور، مسائل اقتصادی است که باید در این بخش، طلاب از مسئولان مطالبه گری کنند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، آیت الله موسوی جزایری در دیدار جمعی از مسئولین بسیج طلاب استان از اقدامات کارگروه اعزام و سازماندهی طلاب جهادگر در عرصه سلامت تقدیر کرد و اظهار داشت: از بسیج طلاب درخواست می‌کنم که در این کار خیر امری را به بنده محول نمایند تا در اجر آن سهیم باشم.

وی افزود: در بخش دیگری از بیانات خود بر ضرورت ورود روحانیون در عرصه مطالبه‌گری تاکید کرد و افزود: از آن‌جایی که روحانیت در این نظام مسئولیت دارد و روحانیون باید وارد عرصه مطالبه گری از مسئولین کم‌کار و بی‌‌کفایت شوند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری احساس وظیفه در برابر مشکلات نظام را از وظایف روحانیت خواند و گفت: روحانیت باید در برابر گرفتاری‌ها و مشکلات کشور احساس مسئولیت کند و در حد توان خود در برابر مسئولین بی‌‌کفایت و مفسدین اقتصادی بایستد و اگر کسی آن‌چه در توانش بود را وارد عرصه نکرد عندالله مقصر است.

وی افزود: یکی از درد‌های کشور درد بیماری کروناست که شما مخلصانه وارد این عرصه شدید، علاوه بر این درد کشور دردهای دیگری مانند درد اقتصادی دارد که لازم است بسیج طلاب با برنامه ریزی وارد این عرصه برای مطالبه‌گری از مسئولین ذی‌ربط شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.