کد خبر : 3560
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 مرداد 1398 - 7:30
-

بزرگداشت دهه غدیر در خوزستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

بزرگداشت دهه غدیر در خوزستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

بزرگداشت دهه غدیر در خوزستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در سطح استان خوزستان بزرگداشت عید غدیر به دلیل مسائل خاص استان اهمیت ویژه‌ای دارد و ما نباید اجازه دهیم به این سد مستحکم خللی وارد شود. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از خبرگزاری

بزرگداشت دهه غدیر در خوزستان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در سطح استان خوزستان بزرگداشت عید غدیر به دلیل مسائل خاص استان اهمیت ویژه‌ای دارد و ما نباید اجازه دهیم به این سد مستحکم خللی وارد شود.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در جمع اعضای ستاد غدیر استان خوزستان اظهار داشت: در آستانه عید غدیر مردم و مسئولان باید آستین همت را بالا بزنند و دین خود را به امیرالمؤمنین(ع) ادا کنند.

وی بیان کرد: در سطح استان خوزستان بزرگداشت عید غدیر به دلیل مسائل خاص استان اهمیت ویژه‌ای دارد و ما نباید اجازه دهیم به این سد مستحکم خللی وارد شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: همه مسئولان، آحاد مردم و روحانیت باید در مسئله بزرگداشت عید غدیر ورود کنند و راه نفوذ دشمن را بگیرند.

موسوی جزایری با اشاره به این‌که در این راه یک قدم هم عقب‌نشینی نخواهیم کرد بلکه راهبرد ما پیشروی تا تسلیم دشمن است، ادامه داد: از سازمان صدا و سیمای خوزستان به ویژه رحیمی به دلیل تشکیل این جلسه بسیار قدردانی می‌کنم.
در بخشی از دیدار اعضای ستاد غدیر استان خوزستان با آیت الله موسوی جزایری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مسلم رحیمی مدیرکل صدای و سیمای مرکز خوزستان به تشریح برنامه‌های این سازمان برای دهه غدیر پرداخت.

همچنین جمعی از مسئولان استانی اعم از علی‌حسین حسین‌زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، حجت‌الاسلام پیمان علی‌نژاد رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه خوزستان به بیان نکاتی درباره برگزاری هر چه باشکوه دهه غدیر پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.