کد خبر : 14969
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اردیبهشت 1399 - 20:24
-

برگزاری مرحله اول رزمایش مومنانه (مواسات) در شهرستان دشت آزادگان

برگزاری مرحله اول رزمایش مومنانه (مواسات) در شهرستان دشت آزادگان

سرگرد پاسدار مهدی طرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و ریس قرارگاه پدافند زیستی شهرستان دشت آزادگان در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری خوزستان اعلام کرد امسال ماه مبارک رمضان متفاوتی را به علت شیوع بیماری کرونا تجربه می‌کنیم اما تلاش ما این است تا مردم بتوانند از معنویت این ماه برخوردار شوند. پس از سخنرانی

سرگرد پاسدار مهدی طرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و ریس قرارگاه پدافند زیستی شهرستان دشت آزادگان در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری خوزستان اعلام کرد امسال ماه مبارک رمضان متفاوتی را به علت شیوع بیماری کرونا تجربه می‌کنیم اما تلاش ما این است تا مردم بتوانند از معنویت این ماه برخوردار شوند.

پس از سخنرانی حضرت امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در نیمه شعبان و لزوم حمایت از اقشار ضعیف و نیازمند، سپاه و بسیج لبیک‌گویان، درصدد اجرای فرمان رهبر انقلاب برآمدند.

ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دشت آزادگان در لبیک به ‌فرمایش رهبر معظم انقلاب پای کار آمده و با اجرای رزمایش سراسری کمک مؤمنانه، به نیازمندان و فقرا و کسانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، کمک می‌کنند.

سرگرد پاسدار مهدی طرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دشت آزادگان گفت : این روزها در این شرایط سخت عده‌ای از مردم با سختی زیاد معیشت خود را سپری می‌کنند و به لحاظ اقتصادی در تنگنا هستند به همین سبب رزمایش همدلی، مواسات و کمک مومنانه در کشور فرصتی برای کمک به نیازمندان و اقشار ضعیف جامعه فراهم کرده تا در این روزهای سخت هم در کنار آنها باشیم.

وی در ادامه سخنان خود گفت: به رزمایش کمک مومنانه به دستورمقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: اعلام این دستور باعث شدت و سازماندهی بیشتر فعالیت ها و کمک ها شد و قرارگاهی تحت عنوان قرارگاه کمک های مردمی مومنانه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دشت آزادگان با محوریت حوزه ها مقاومت و پایگاه های بسیج تشکیل شد و همچنین برای همه دستگاهها ظرفیتی پس از اعلام این دستور برای این رزمایش مشخص گردید که با کمک خیرین طرح معیشتی خانوار را تا پایان ماه مبارک رمضان در سه مرحله به انجام خواهیم رساند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دشت آزادگان افزود: بسیج ظرفیتی بسیار عظیم در حوزه های مختلف دارد و هرآنچه که ظرفیت بسیج در حوزه نیروی انسانی و امکانات هست در راستای هرچه بهتر برگزار شدن رزمایش مواسات در خدمت این قرارگاه است و در صورت نیاز مورد استفاده قرار می گیرد.

ریس قرارگاه پدافند زیستی شهرستان دشت آزادگان عنوان کرد :بنا بر فرمایش رهبر معظم انقلاب وظیفه داریم اقدامات سپاه را برای مردم تشریح کنیم بعد از شیوع بیماری کرونا قرارگاه پدافند زیستی با محوریت این ناحیه در سپاه شهرستان دشت آزادگان شکل گرفت و همه نیروهای جبهه انقلاب در این قرارگاه گرد هم آمدند و در حوزه های ضدعفونی و تولید اقلام، درمان و کارگروهای پشتیبانی در شهرستان سازماندهی شدند.

رزمایش کمک مومنانه( مواسات) در مرحله اول با هدف توزیع ۳هزار بسته معیشتی بین نیازمندان عصر دوشنبه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دشت آزادگان پایتخت غیرت جهان آغاز شد.

در این رزمایش امام جمعه شهرستان، شورای های اسلامی شهر وشهرداران ۴ شهر این شهرستان، فرماندار، مردم وموسسات، بخشدار مرکزی و دهیاران شرکت کردند.

داوودعبیداوی خبرنگار شبکه خبری خوزستان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.