کد خبر : 22660
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آبان 1399 - 2:52
-

برای ارائه خدمت به شهروندان آمده ام تا شبانه روز برای مردم کار کنم / شهرداری مسجدسلیمان از لحاظ میزان رضایت مندی مردم در رتبه آخر قرار دارد

برای ارائه خدمت به شهروندان آمده ام تا شبانه روز برای مردم کار کنم / شهرداری مسجدسلیمان از لحاظ میزان رضایت مندی مردم در رتبه آخر قرار دارد

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از عصر مسجدسلیمان؛ معارفه پیمان مولایی شهردار جدید مسجدسلیمان با حضور روح الله جلیلی رئیس شورا ، وحید زمان زاده نایب رئیس شورا ، حمزه نجف پور عضو شورای شهر و مدیران واحد ها و معاونت های مجموعه شهرداری برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از عصر مسجدسلیمان؛

معارفه پیمان مولایی شهردار جدید مسجدسلیمان با حضور روح الله جلیلی رئیس شورا ، وحید زمان زاده نایب رئیس شورا ، حمزه نجف پور عضو شورای شهر و مدیران واحد ها و معاونت های مجموعه شهرداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر مسجدسلیمان در ابتدا روح الله جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان اظهار داشت : ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سرپرست سابق در طول ۳ ماه گذشته، انتصاب شهردار جدید مهندس پیمان مولایی را تبریک عرض میکنم و آرزوی موفقیت برای ایشان دارم امیدوارم در کنار شهردار محترم مثل گذشته با همکاری و تعامل در راستای منافع شهر و توسعه آن گامهای اساسی برداریم.

وی افزود : اعضا شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان طی ۳ ماه گذشته پروسه انتخاب شهردار را برگزار و مهندس پیمان مولایی را به عنوان شهردار انتخاب نمودند که البته انتظار میرفت زمان تایید شهردار منتخب زودتر انجام بشود.

جلیلی ادامه داد : شهردار جدید علاوه بر اینکه یکسال سابقه سکانداری شهرداری مسجدسلیمان را بر عهده دارد ، در سمت های مختلف شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان مشغول فعالیت و خدمت بوده است.

در ادامه پیمان مولایی شهردار مسجدسلیمان گفت: شهرداری مسجدسلیمان از لحاظ میزان رضایت مندی مردم در رتبه آخر قرار دارد که بنده مصمم هستم با همت و تلاش شما عزیزان آن را به رتبه اول ارتقاء دهم.

وی ادامه داد : برای ارائه خدمت به شهروندان آمده ام تا شبانه روز برای مردم کار کنم ، نه از مجموعه شهرداری حقوق می خواهم و نه خانه و ماشین ضمن اینکه به شهرداری نیامده ام تا صندلی شهردار به من شخصیت و وجاهت دهد چرا که این مراحل را قبلا طی کردم.

مولایی افزود : تا زمانی که با یکدیگر بتوانیم به مردم خدمت کنیم در خدمت همه مدیران هستم اما اگر مدیری نتوانست وظیفه خود را به خوبی انجام دهد عذر مدیر مربوطه را می خواهم.

شهردار مسجدسلیمان اضافه کرد : شهرداری مسجدسلیمان از نظر درون سازمان ، چیدمان نیرو و ارائه خدمات به شهروندان دچار مشکلات عدیده ای است‌. شهرداری باید خودش درآمدزایی کند که تحقق این امر راهکارهای زیادی دارد.

وی در خاتمه ضمن تاکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع گفت : بر روی نظم و انضباط، وقت شناسی و حفظ بیت المال بسیار حساس هستم .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.