کد خبر : 23016
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 آبان 1399 - 13:24
-

با وجود دو سد بزرگ ۷۴ روستای شهرستان مسجدسلیمان آب خوردن ندارند / وزیر نیرو کجایی؟ دقیقا کجایی؟

با وجود دو سد بزرگ ۷۴ روستای شهرستان مسجدسلیمان آب خوردن ندارند / وزیر نیرو کجایی؟ دقیقا کجایی؟

بخشدار مرکزی مسجدسلیمان گفت: ۷۴ روستا در بخش های مرکزی، گلگیر و عنبر شهرستان مسجدسلیمان با یک هزار خانوار، فاقد شبکه آبرسانی هستند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبر روز ؛

نواب خراسانی بخشدار مرکزی مسجدسلیمان گفت: یک هزار خانوار در ۷۴ روستا در ۳ بخش مرکزی، عنبر و گلگیر زندگی می‌کنند و به دلیل اینکه این روستا‌ها فاقد شبکه و لوله کشی آب هستند، آبرسانی به آن‌ها به وسیله تانکر انجام می‌شود.

او با بیان اینکه امکانات آبفای شهرستان که اخیر ادغام شده و وظیفه رسیدگی به مشکلات آب روستا‌ها و شهر را بر عهده دارد، مطلوب نیست، افزود: به برخی از روستا‌های دور افتاده با فاصله ۱۵ الی یک ماه آبرسانی صورت می‌گیرد و همین امر منجر به ایجاد شرایط بسیار سخت و طاقت فرسا به ویژه در ایام تابستان برای ساکنان روستا‌ها می‌شود.

خراسانی با بیان اینکه با همکاری و هم افزایی شرکت نفت و پتروشیمی در مدت مذکور مشکل تا حدودی رفع شد، اظهار داشت: با پیگیری‌های فرمانداری مسجدسلیمان، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و همکاری استانداری خوزستان، معاونت عمرانی و برنامه ریزی استاندار، سازمان برنامه و بودجه استان و آب و فاضلاب خوزستان اعتباری برای خرید لوله تامین کردند.

بخشدار مرکزی مسجدسلیمان با بیان اینکه مقرر شده با اعتبار تخصیصی ۲۰ کیلومتر لوله خریداری و برای تکمیل شبکه آبرسانی به آبفای شهرستان تحویل داده شود، تصریح کرد: با این اقدام شبکه توزیع آب شرب را برای تعداد زیادی از روستا‌ها به بهره برداری برسد و خانوار‌های ساکن در این مناطق از آب پایدار بهره‌مند شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.