کد خبر : 26954
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردین 1400 - 21:55
-

بازدید نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان نفت مسجدسلیمان + تصاویر

بازدید نماینده مردم مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان نفت مسجدسلیمان + تصاویر

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دکتر علیرضا ورناصری؛ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) صنعت نفت مسجدسلیمان با مدیران و کارکنان این مرکز دیدار و گفتگو کردند. دکتر ورناصری با اشاره به اینکه مسجدسلیمان به توجه بیشتری

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی دکتر علیرضا ورناصری؛ نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) صنعت نفت مسجدسلیمان با مدیران و کارکنان این مرکز دیدار و گفتگو کردند.

دکتر ورناصری با اشاره به اینکه مسجدسلیمان به توجه بیشتری در زمینه بهداشت و درمان نیاز دارد، اذعان داشت: پیگیری های لازم جهت تجهیزات درمانی و پزشکی صورت گرفته که در این راستا امیدواریم این مشکلات برطرف گردند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی همچنین به ساخت بیمارستان ۶۴ تخته خوابی جدید صنعت نفت اشاره داشت و افزود: با احداث و راه اندازی این مرکز، خدمات شایسته ای از سوی صنعت نفت به مردم شریف این شهرستان تقدیم شود.

شایان به ذکر است که در ادامه نیز از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید و روند تکمیل، میزان پیشرفت فیزیکی و نیازمندیهای آن را مورد بررسی و بازبینی قرار دادند و تصمیماتی جهت پیگیری نیز در این راستا اتخاذ گردید.

وی در پایان از زحمات پزشکان و کارکنان این مرکز درمانی قدردانی نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.