اخبار شهرداری اهواز

اخبار شهرداری های خوزستان

بازدید سرپرست اداره حفاظت محیط زیست اهواز از سازمان اتوبوسرانی شهرداری

با حضور سرپرست اداره حفاظت محیط زیست اهواز و معاونین مربوطه در سازمان اتوبوسرانی بر افزایش تعداد جایگاه های سوخت اتوبوس ها تاکید شد.
کد خبر : 43170
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آذر 1402 - 17:28
بازدید سرپرست اداره حفاظت محیط زیست اهواز از سازمان اتوبوسرانی شهرداری
شبکه خبری خوزستان / سرپرست اداره حفاظت محیط زیست اهواز از سازمان اتوبوسرانی شهرداری بازدید کرد.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز ، با حضور سرپرست اداره حفاظت محیط زیست اهواز و معاونین مربوطه در سازمان اتوبوسرانی بر افزایش تعداد جایگاه های سوخت اتوبوس ها تاکید شد.

صغری رستمی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست اهواز در سازمان اتوبوسرانی حاضر شد و با سلیمانی معاون حمل و نقل و ترافیک و آهن جان سرپرست سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت اله سلیمانی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز در حاشیه این دیدار گفت : از سال گذشته جهت اورهال و احداث یک جایگاه استاندارد سوخت گازوئیل مقدمات و طرح های اولیه انجام شده بود لذا این موضوع با توجه به ورود اتوبوس های جدید اجرایی شدن آن از اهمیت و ضرورت بیشتری برخوردار می باشد.

سلیمانی افزود : بر همین اساس نشست ویژه ای با سرپرست اداره حفاظت محیط زیست اهواز در سازمان اتوبوسرانی برگزار شد و هماهنگی های لازم جهت مجوز ایجاد یک جایگاه پمپ گازوئیل جدید در توقفگاه قدس بحث و تبادل نظر شد.

در پایان رستمی سرپرست اداره حفاظت محیط زیست اهواز و هیئت همراه از محوطه توقفگاه قدس و جایگاه سوخت فعلی بازدید کردند و شرایط محیطی آن را مورد بررسی قرار دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل