مصطفی شکیبافر

امنیت کشور مدیون ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های دلاورمردانی است که از جان خود برای مردم گذشتند / برخورد قاطعانه پلیس با عوامل ناامنی و مخلان نظم و امنیت

شبکه خبری خوزستان | فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: امنیت کشور مدیون ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های دلاورمردانی است که از جان خود برای مردم گذشتند.
کد خبر : 34288
تاریخ انتشار : جمعه 26 فروردین 1401 - 12:47
امنیت کشور مدیون ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های دلاورمردانی است که از جان خود برای مردم گذشتند / برخورد قاطعانه پلیس با عوامل ناامنی و مخلان نظم و امنیت

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس سردار “سید محمد صالحی” در مراسم تشییع شهید والا مقام “مصطفی رفیع زاده” اظهار داشت: شهادت برادر همرزم، همکار عزیزمان مجاهد فی سبیل الله شهید استواریکم “مصطفی رفیع زاده” که روز گذشته در درگیری با سارقان و اشرار مسلح در شهرستان ماهشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد را به ساحت مقدس آقا و مولایمان امام عصر (عج)، فرماندهی معظم و معزز کل قوا امام خامنه‌ای عزیز، مردم خوب و شریف که با زبان روزه تشرف آوردید و کارکنان نیروی انتظامی، خانواده این شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: این اولین باری نیست که نیروی انتظامی شهدای گرانقدری را در راه امنیت کشور عزیزمان و برای آسایش و آرامش مردم تقدیم می کند و آخرین بار هم نخواهد بود.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در سال گذشته ۶ نفر از کارکنان فرماندهی انتظامی استان خوزستان که یکی از آنها شهید “ضرغام پرست” جمعی فرماندهی انتظامی شهرستان ماهشهر بود که لباس شهادت پوشید و آسمانی شد.

وی عنوان داشت: امنیتی که در کشور و استان خوزستان شاهد هستیم مدیون ایثارگری‌ها، جانفشانی‌ها و مجاهدت همین دلاور مردانی است که با غیرت دینی و شهامت و شجاعت از همه چیز خود گذشتند و جان عزیز خود را تقدیم کردند تا مردم خوب و عزیزمان در امنیت آسایش و آرامش باشند.

سردار صالحی با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پیام پلیس به مخلان نظم و امنیت، عوامل ناامنی، سارقان مسلح، اشرار و کسانی که بخواهند به هر نحوی از انحاء خدشه‌ای به امنیت وارد کنند پلیس با استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی، حمایت و پشتیبانی از دستگاه محترم قضائی با عوامل ناامنی و مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد خواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی در خوزستان خاطرنشان کرد: خواسته ما از دستگاه قضائی در این‌گونه موارد تسریع در صدور و اجرای حکم در محل باشد تا درس عبرتی برای سایرین باشد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: نیروی انتظامی کماکان با تمام قدرت و قوا در راه تامین امنیت مردم خوب و عزیز استان خوزستان تلاش خواهد کرد و در این راه از هیچ کوشش و مجاهدتی فروگذار نخواهد کرد و گواه صحبت‌های من شهدای گرانقدری هستند که هر روز از مرز تا مرکز تقدیم امنیت مردم عزیزمان می کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل