کد خبر : 23364
تاریخ انتشار : شنبه 8 آذر 1399 - 11:16
-

اطلاعیه | بیماران کرونایی جدید هندیجانی جهت بستری به اهواز منتقل و در هندیجان بستری نخواهند شد

اطلاعیه | بیماران کرونایی جدید هندیجانی جهت بستری به اهواز منتقل و در هندیجان بستری نخواهند شد

اطلاعیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان: به اطلاع شهروندان عزیز میرساند؛ بنابه دستور رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی اهواز، تمامی بیماران کرونایی جدید در شهرستان هندیجان که نیاز به بستری دارند به بیمارستان رازی اهواز منتقل و تا اطلاع ثانوی بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهداء هندیجان بستری نخواهد شد. با توجه به

اطلاعیه شبکه بهداشت و درمان شهرستان هندیجان:

به اطلاع شهروندان عزیز میرساند؛ بنابه دستور رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی اهواز، تمامی بیماران کرونایی جدید در شهرستان هندیجان که نیاز به بستری دارند به بیمارستان رازی اهواز منتقل و تا اطلاع ثانوی بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان شهداء هندیجان بستری نخواهد شد.

با توجه به نگرانی مردم از ابتلا به کرونا در بیمارستان که موجب عدم مراجعه بسیاری از بیماران غیر کرونایی شده بود، اعلام میداریم درمانگاه تخصصی و بخشهای بستری و سایر بخشهای بیمارستان شهداء، به طور کامل آماده خدمت رسانی به بیماران غیر کرونایی هستند و هیچ بیمار کرونایی در بیمارستان شهداء بستری نمیباشد.

لازم به ذکر است در حال حاضر علاوه بر حضور تمام وقت پزشکان عمومی در بخش اورژانس، متخصصین اطفال، داخلی، زنان و سونوگرافی طبق برنامه تعیین شده در بیمارستان شهداء هندیجان مشغول خدمت رسانی میباشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.