کد خبر : 7198
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آبان 1398 - 7:45
-

استاندار خوزستان: با عاملان قصور و کوتاهی در انجام بازسازی مسجد سلیمان برخورد می‌شود

استاندار خوزستان: با عاملان قصور و کوتاهی در انجام بازسازی مسجد سلیمان برخورد می‌شود

استاندار خوزستان: با عاملان قصور و کوتاهی در انجام بازسازی مسجد سلیمان برخورد می‌شود استاندار خوزستان با بیان این که با عاملان قصور و کوتاهی در انجام بازسازی مسجدسلیمان برخورد میشود گفت: دستگاه های خوزستان از توان بالایی برخوردار هستند اما این توان باید به کارگیری شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود. به گزارش شبکه

استاندار خوزستان: با عاملان قصور و کوتاهی در انجام بازسازی مسجد سلیمان برخورد می‌شود
استاندار خوزستان با بیان این که با عاملان قصور و کوتاهی در انجام بازسازی مسجدسلیمان برخورد میشود گفت: دستگاه های خوزستان از توان بالایی برخوردار هستند اما این توان باید به کارگیری شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم ، غلامرضا شریعتی امروز در جلسه بررسی وضعیت مناطق زلزله زده مسجدسلیمان اظهار داشت: آنچه که مشهود است مسئولین موضوع را پیگیری نکرده و رها شده است، مصوبات لازم از دولت گرفته شده اما متاسفانه مقامات شهرستان مسجدسلیمان پیگیر موضوع نیستند در صورتی باید از این فرصت برای رفع محرومیت مسجدسلیمان استفاده کرد.

وی افزود: دولت علی رغم مشکلات مالی که دارد اما مصوبات لازم جهت جابه جایی منازل مسجدسلیمان به مناطق بی خطر را داده، تعلل راه و شهرسازی و شهرداری و پروسه های اداری قابل قبول نیست چرا که مردم از این وضعیت رنج می‌برند.
استاندار خوزستان با بیان این که با عاملان قصور و کوتاهی در انجام بازسازی مسجدسلیمان برخورد می‌شود، گفت: دستگاه‌های خوزستان از توان بالایی برخوردار هستند اما این توان باید به‌کارگیری شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

شریعتی خاطرنشان کرد: ۲۰سال است که به دنبال مصوبه ای برای جابه جایی مسجدسلیمان بوده‌ایم و حالا که این فرصت به وجود آمده اما استفاده نمی‌شود.
انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.