کد خبر : 29572
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 شهریور 1400 - 4:59
-

رئیس مرکز بهداشت شهرستان هندیجان خبر داد:

مصطفی شکیبافر

از واکسیناسیون ۳۴ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال در شهرستان هندیجان

از واکسیناسیون ۳۴ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال در شهرستان هندیجان

  رئیس مرکز بهداشت هندیجان از واکسیناسیون ۳۴ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال در شهرستان هندیجان خبر داد: پرویز جوانمردی رئیس مرکز بهداشت هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار ماگفت: تاکنون بیش از ۱۴ هزار دُز واکسن کرونا در این شهرستان تزریق شده که حدود ۹ هزار و ۷۰۰ تن مرحله اول و ۴ هزار

 

رئیس مرکز بهداشت هندیجان از واکسیناسیون ۳۴ درصد از جمعیت بالای ۱۸ سال در شهرستان هندیجان خبر داد:

پرویز جوانمردی رئیس مرکز بهداشت هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار ماگفت: تاکنون بیش از ۱۴ هزار دُز واکسن کرونا در این شهرستان تزریق شده که حدود ۹ هزار و ۷۰۰ تن مرحله اول و ۴ هزار و ۷۰۰ نفر نیز هر ۲ دُز واکسن را دریافت کردند که معادل ۳۴ درصد جمعیت هدف است.
وی افزود: با ورود محموله‌های جدید واکسن به کشور و استان خوزستان امروز بعد از ظهر نیز یکهزار و ۸۰۰ دُز واکسن وارد هندیجان شد و مراکز تجمیعی واکسیناسیون تا ساعت ۲ بامداد فعال هستند.

جوانمردی از مردم خواست که رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله فاصله گذاری، ماسک زدن و شستن دست‌ها را تا تزریق دُز دوم مورد توجه داشته باشند.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به دستور ستاد ملی کرونا بیان کرد: افرادی که قصد حضور در راهپیمایی اربعین را دارند، حتما قبل از شرکت در این آیین هر ۲ دُز واکسن را تزریق نمایند.
وی درپایان اظهارکرد:
روند واکسیناسیون که طی چند روز گذشته به دلیل کاهش واردات کند شده بود، حالا و با ورود محموله‌های جدید مجددا سرعت گرفته است. خبرنگارناصرحکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.