کد خبر : 19078
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهریور 1399 - 16:26
-

اتحادیه انجمن اسلامی خوزستان مسابقه کپشن نویسی “انتظار سرخ “را در فضای مجازی برگزار می‌کند

اتحادیه انجمن اسلامی خوزستان مسابقه کپشن نویسی “انتظار سرخ “را در فضای مجازی برگزار می‌کند

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم رئیس اتحادیه انجمن اسلامی خوزستان: مسابقه کپشن نویسی “انتظار سرخ “در ایام محرم در فضای مجازی برگزار می‌شود. مسابقه کپشن نویسی(متن نویسی) در شبکه اجتماعی اینستاگرام به مناسبت ایام عزاداری محرم برگزار می شود. وی با اشاره پردازش به واقعه کربلا و ترویج فرهنگ عاشورایی در

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از تسنیم

رئیس اتحادیه انجمن اسلامی خوزستان: مسابقه کپشن نویسی “انتظار سرخ “در ایام محرم در فضای مجازی برگزار می‌شود.

مسابقه کپشن نویسی(متن نویسی) در شبکه اجتماعی اینستاگرام به مناسبت ایام عزاداری محرم برگزار می شود.

وی با اشاره پردازش به واقعه کربلا و ترویج فرهنگ عاشورایی در عصر ظهور افزود: واقعه عاشورا سرآغازی برحیات، پویایی و بالندگی شیعه و ظهور موعود نقطه اوج، رشد، کمال و سعادت شیعه و همه یکتاپرستان و صالحان است و بین این دو نهضت، پیوند و ارتباط وثیق و ناگسستنی وجود دارد که هر دو در امتداد هم و تکمیل کننده یکدیگرند.

رئیس اتحادیه انجمن اسلامی خوزستان  هدف از برگزاری مسابقه انتظار سرخ در فضای مجازی را اشاعه شعور و حماسه حسینی برشمرد و گفت: با توجه به شرایط حساس کنونی و محدودیت های ایجاد شده جهت برگزاری مراسمات عزاداری ایام محرم، تصمیم بر این گرفته شد تا از فضای مجازی به عنوان بستر مناسبی جهت اشاعه شور و شعور حسینی خصوصا در بین قشر جوان جامعه استفاده شود که بر همین اساس با همکاری انجمن نقد ادبی خوزستان نسبت به انتشار فراخوان برگزاری مسابقه کپشن نویسی انتظار سرخ اقدام شد.

وی به جزییات برگزاری این مسابقه اشاره کرد و گفت: علاقمندانی که از ذوق و استعداد نویسندگی بهره مند هستند می توانند متون ادبی، عرفانی و دل نوشته های خود را در قالب کپشن (متن نویسی) در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر و با هشتگ انتظار سرخ و مضامین مرتبط با عاشورا و ظهور در این مسابقه شرکت کنند.

به گزارش تسنیم، مهلت ارسال کپشن نویسی حداکثر تا ۲۰ شهریور بوده که پس از این تاریخ، ضمن معرفی ۵ اثر برتر، نسبت به چاپ آثار منتخب در مجموعه کتابی تحت عنوان انتظار سرخ اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.