کد خبر : 32562
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دی 1400 - 17:04
-

مصطفی شکیبافر

آرزوی چهل ساله مردم منطقه در آستانه تحقق

آرزوی چهل ساله مردم منطقه در آستانه تحقق
ویژه | موافقت اولیه راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی در مسجدسلیمان با پیگیری نماینده مجلس

 

 

ویژه | موافقت اولیه راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی در مسجدسلیمان با پیگیری نماینده مجلس

 

 

شبکه خبری خوزستان | با تلاش و پیگیری های هدفمند و مستمر علیرضا ورناصری موافقت اولیه راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی در مسجدسلیمان بعنوان یکی دیگر از مطالبات دیرینه مردم حوزه انتخابیه بعد از سالیان سال اخذ شد.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی نماینده مردم شریف شهرستانهای مسجدسلیمان،لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی، دکتر جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس هوایی کشور با اعلام این خبر طی مکاتبه با مدیرعامل سرویس هوایی نزاجا عنوان داشت:

 

ضمن قدردانی از جنابعالی و دلسوزان در هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی در توسعه خدمات اورژانس هوایی به استحضار می رساند سازمان اورژانس کشور در نظر دارد پایگاه اورژانس هوایی مسجدسلیمان را برای ارائه خدمات فوریتهای پزشکی به مردم شریف منطقه مسجدسلیمان،اندیکا، باغملک و … راه اندازی نماید. بر اساس اظهارات نماینده محترم مردم شریف مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی،مذاکرات لازم با امیر قربانی فرمانده محترم هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی نیز صورت پذیرفته و ایشان موافقت اولیه خود را اعلام نموده اند. خواهشمند است دستور فرمائید مراتب موافقت هوانیروز به سازمان اورژانس کشور اعلام تا اقدامات بعدی و دریافت مجوز از ستاد کل نیروهای مسلح در دستور کار قرار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.