کد خبر : 8937
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 دی 1398 - 12:06
-

کمیته توسعه متوازن ماهشهر تشکیل می‌شود

کمیته توسعه متوازن ماهشهر تشکیل می‌شود

از جمله وظایف این کمیته بررسی زمینه‌های لازم برای سرمایه گذاری، کمک به ایجاد فرصت‌های شغلی و توسعه همه جانبه منطقه است.

 

رییس شورای تامین استان خوزستان با اشاره به تشکیل مشترک شورای تامین استان و شهرستان ماهشهر گفت: قرار است از هفته آینده با مصوبه این شورا، کمیته متوازن ماهشهر با هدف تاب آوری این منطقه در برابر تهدیدهای احتمالی آغاز به کار کند.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، غلامرضا شریعتی دیشب در حاشیه تشکیل شورای مشترک تامین استان و ماهشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نشست با حضور مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی ماهشهر و بندر امام خمینی(ره) و همچنین رئیس منطقه ویژه اقتصادی و اعضای شورای تامین شهرستان، برگزار شد.

 

وی ادامه داد: برپایی این نشست در راستای هماهنگی، پایش و نظارت بر شرایط امنیتی و مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی منطقه تشکیل شد تا پیرامون مسئولیت‌های اجتماعی مجموعه‌های پتروشیمی و اقداماتی که باید در مناطق مختلف ملحق به ماهشهر صورت بگیرد، تصمیم گیری شود.

 

استاندار خوزستان با اشاره به ضرورت اقداماتی که باید در زمینه اشتغال جوانان منطقه انجام داد، اشاره کرد و گفت: همچنین اقداماتی که باید در جهت توسعه متوازن ماهشهر و بندر امام انجام بگیرد از سوی اعضای شورای تامین مورد بحث قرار گرفت و به همین منظور کمیته ای تشکیل شد تا به صورت رسمی از ابتدای هفته آینده با ابلاغی که انجام می‌شود، فعالیت خود را شروع کند.

 

وی گفت: از جمله وظایف این کمیته بررسی زمینه‌های لازم برای سرمایه‌گذاری، کمک به ایجاد فرصت‌های شغلی و توسعه همه جانبه منطقه است.

 

رئیس شورای تامین استان یکی دیگر از وظایف این کمیته را انجام اقدامات لازم برای بالا بردن ضریب پایداری امنیت منطقه عنوان کرد و افزود: در این راستا به نوعی تاب آوری منطقه در برابر تهدیدهای احتمالی نیز بالا می‌رود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.