کد خبر : 8389
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 آذر 1398 - 7:59
-

کرسی‌های درس تفسیر قرآن در حوزه‌های علمیه خوزستان پررنگ تر شود

کرسی‌های درس تفسیر قرآن در حوزه‌های علمیه خوزستان پررنگ تر شود

کرسی‌های درس تفسیر قرآن در حوزه‌های علمیه خوزستان پررنگ تر شود نماینده‌ ولی‌فقیه در خوزستان گفت: امیدواریم همانطور که در استان قم اکنون بیش از ۸۰ کرسی درس تفسیر قرآن وجود دارد در حوزه‌های علمیه استان خوزستان نیز شاهد وجود پررنگ‌تر کرسی‌های تفسیر قرآن باشیم. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم،

کرسی‌های درس تفسیر قرآن در حوزه‌های علمیه خوزستان پررنگ تر شود

نماینده‌ ولی‌فقیه در خوزستان گفت: امیدواریم همانطور که در استان قم اکنون بیش از ۸۰ کرسی درس تفسیر قرآن وجود دارد در حوزه‌های علمیه استان خوزستان نیز شاهد وجود پررنگ‌تر کرسی‌های تفسیر قرآن باشیم.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد در حاشیه دوره کادرسازی و تربیت مربی سفیران انقلاب اسلامی که در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) برگزار شد اظهار داشت: شرط بهره‌مندی از قرآن قلوب دل در پیشگاه خداوند متعال است.

وی با بیان این که طلاوت قرآن ۳شرط دارد افزود: آرامش روحی و جسمی و مکان آرام برای خواندن قرآن کریم لازم است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: زبان قرآن، زبان مهربانی خداوند است و اگر کسی بخواهد مهربانی و محبت خداوند متعال را در وجود خود احساس کند باید به قرآن کریم رجوع کند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد عنوان کرد: شهادت محبت خداوند را در دل انسان ایجاد می‌کند اما خواندن قرآن این محبت را در انسان نهادینه خواهد کرد.

وی با اشاره به این که اوایل دوران انقلاب ۱یا۲ کرسی درس قرآن بیشتر نبود گفت: امیدواریم همانطور که در استان قم اکنون بیش از ۸۰ کرسی درس تفسیر قرآن وجود دارد در حوزه‌های علمیه استان خوزستان نیز شاهد وجود پررنگ‌تر کرسی‌های تفسیر قرآن باشیم.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.