کد خبر : 31428
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 - 7:00
-

اخبار مسجدسلیمان

سرباز انقلاب

ورزشی | روزهای سیاه نفتی های مسجدسلیمان

ورزشی | روزهای سیاه نفتی های مسجدسلیمان
باشگاه نفت‌مسجدسلیمان که پس از پایان لیگ بیستم، قصد داشت با انتخاب زودهنگام سرمربی، کار خود را برای حضور در لیگ بیست و یکم حتی زودتر از تیم های مدعی آغاز کند و فصل متفاوتی داشته باشد، نه تنها سرمربی خود را انتخاب نکرد، بلکه تمرینات خود را ۲۰ روز مانده به شروع لیگ آغاز کرد. البته نفتی ها موفق شدند، متفاوت تر از فصل قبل باشند، آن هم در آمد و رفت مربیان پیش از آغاز لیگ!

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از ایسنا خوزستان تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان درگیر حواشی زیادی شده از زمین شخم‌زده تا آوراگی در اهواز و استعفای مدیرعامل؛ البته این‌ها بخشی از مشکلات نفتی‌های لیگ بیست و یکم است.

باشگاه نفت‌مسجدسلیمان که پس از پایان لیگ بیستم، قصد داشت با انتخاب زودهنگام سرمربی، کار خود را برای حضور در لیگ بیست و یکم حتی زودتر از تیم های مدعی آغاز کند و فصل متفاوتی داشته باشد، نه تنها سرمربی خود را انتخاب نکرد، بلکه تمرینات خود را ۲۰ روز مانده به شروع لیگ آغاز کرد. البته نفتی ها موفق شدند، متفاوت تر از فصل قبل باشند، آن هم در آمد و رفت مربیان پیش از آغاز لیگ!

به گزارش ایسنا، نفت پیش از شروع لیگ، در انتخاب سرمربی خود هتریک کرد؛ فکری آمد و رفت، پورموسوی قرارداد بست و نماند اما فراز کمالوند آمد بماند ولی مشکلات فراوان‌تر از قبل سد راه شدند تا جایی که او هم چند روزی قهر کرد و به تمرینات نرفت. هرچند نفتی‌ها با کمالوند ادامه دادند و وارد لیگ شدند.

حاصل تلاش نفتِ ناآماده در اولین بازی یک تساوی مقابل پیکان در تهران بود. نتیجه‌ای که کمی تیم نفت را به هفته‌های بعد امیدوار کرد ولی وقتی آن‌ها پس از دو ماه اردو در تهران، بالاخره راهی مسجدسلیمان شدند، با موش و عقرب پاگشا شدند!

وجود موش و عقرب در خوابگاه بازیکنان و از همه مهمتر شخم‌زدن ناگهانی زمین چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی در آستانه میزبانی از سپاهان، نفتی‌ها را نیامده، مجبور به ترک مسجدسلیمان کرد. نفت راهی اهواز شد اما این بار سرگردان در پی یافتن زمین برای میزبانی از حریف اصفهانی خود شد.

اگر چه در نهایت نفت زمین بازی پیدا کرد و بازی هم انجام شد اما حاصل این سرگردانی، شکست سنگین برای مسجدسلیمانی‌ها بود؛ شکستی که نشان از نا به سامانی و وجود سنگ‌های فراوان در مسیر باشگاه و تیم است.

نفت هنوز در شوک شکست مقابل سپاهان بود که فردای روز بعد از باخت نیز با استعفای مدیرعامل خود مواجه شد. استعفایی که اگرچه باشگاه اصرار داشت آن را به حساب مشکل جسمی مدیرعامل بگذارد اما گویا کار جایی دیگر می‌لنگید که نظری عطای مدیرعاملی را به لقایش بخشید و رفت.

نفتی که زمینی در مسجدسلیمان برای تمرین ندارد، همچنان در اهواز تمرین می‌کند، آن هم به امید این که مشکلات فراوانش از جمله نداشتن زمین، پزشک، فیزیوتراپ و … حل شود اما مشکلات این روزهای نفت که رنگ وضعیت تیم را همچون نفت، سیاه کرده است، نوید روزهای خوب را نمی‌دهد و نگرانی هواداران این تیم را دوچندان کرده است.

اما سوال این جا است که هیات‌مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان چه کسانی هستند و اصلا نقش آن‌ها در این روزهای سخت پیش آمده برای نفت چیست؟ شاید بهتر است که برای یک بار هم که شده اعضای هیات‌مدیره نفت موضع خود را در قبال باشگاه و تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان مشخص کنند و حداقل تصمیم درستی برای این تیم بگیرند تا بیش از این با رخ دادن اتفاقات عجیب، شان یک باشگاه لیگ برتری زیر سوال نرود. اکنون حتی مردم دوست دارند بدانند چه کسی و با چه دلیلی دو روز مانده به بازی با سپاهان، زمین آماده را شخم زد تا تیمی که می‌توانست با آرامش نسبی با سپاهان دیدار کند، آن‌قدر آشفته باشد که در یک نیمه سه گل دریافت کند، موضوعی که فعلا باشگاه پاسخ روشنی در خصوص چرایی آن نداشته است.

در وضعیت پیش آمده برای نفت، فدراسیون نیز باید پاسخگو باشد که چرا وقتی تیمی در لیگی که اسم حرفه‌ای را با خود به یدک می‌کشد، باید دارای چنین وضعیتی باشد. از همه مهمتر باتوجه به این‌که نفت یک تیم پرطرفدار است، به نظر می‌آید مسئولان استانی و شهری هم باید برای حل این همه مشکل پا پیش بگذارند، البته قبل از این‌که نفتی‌ها در لیگ فانوس به دست شوند. زیرا اگر همین روند برای نفت تا هفته‌های دیگر تدوام داشته باشد، قطعا جبران امتیازات از دست رفته سخت‌تر خواهد شد.

سوال مهمتر نیز از وزارت نفت است؛ این وزارتخانه بالاخره چه زمانی می‌خواهد تیم‌های خود را به نوعی حمایت کند که هم مسئولیت اجتماعی خود را در قبال مردم شهرهایی چون مسجدسلیمان و آبادان به نحو شایسته‌ای انجام داده باشد و هم این‌که برای یک بارهم که شده خودشان از یک تیم‌داری موفق لذت ببرند.

تیم نفت، تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان نیاز به حمایت دارد، البته تا دیر نشده است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.