کد خبر : 30329
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1400 - 5:15
-

اخبار خوزستان

واردات ۵۰۰۰ خودرو برای جانبازان از طریق مناطق آزاد

واردات ۵۰۰۰ خودرو برای جانبازان از طریق مناطق آزاد
مدیریت نباید یک دوره کوتاه مدت باشد بلکه با یک دوره بلند مدت برای انجام فعالیت‌ها معنا می‌گیرد و قرارداد باید بلندمدت منعقد شود.

 

رئیس بنیاد شهید خبر داد؛

 

واردات ۵۰۰۰ خودرو برای جانبازان از طریق مناطق آزاد

 

شبکه خبری خوزستان | رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: قرار است حدود پنج هزار خودرو تحویل جانبازان شود و امکانات قانونی واردات خودرو تنها از طریق مناطق آزاد فراهم است.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از مهر، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی دوشنبه شب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هنوز مشخص نیست این خودروها از یک منطقه یا مناطق آزاد مختلف وارد شوند، افزود: تعیین پلاک ثابت برای تردد در سطح کشور برای جانبازان، وابسته به تصمیم هیئت وزیران است اما برای ما راحت تر آن است که تمام خودروها از یک منطقه وارد شوند.

وی ادامه داد: در صورتی که مشکل تردد خودروهای جانبازان رفع نشود دست کم می‌توان خودروهای جانبازان خوزستانی را از منطقه آزاد اروند وارد کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به درخواست برای سرمایه گذاری شرکت‌های اقتصادی وابسته به این بنیاد اشاره کرد و گفت: درخواست شد شرکت‌های اقتصادی همچون مؤسسه کوثر در منطقه آزاد اروند که حوزه وابسته به شهدا نیز هست سرمایه گذاری کند که انتظار منطقی است و این امر باید توسط بخش اقتصادی کوثر مطالعه شود.

قاضی زاده هاشمی در ادامه با اشاره به پیشنهاد خود برای مدیریت منطقه آزاد اروند توسط بنیاد شهید، اظهار کرد: این پیشنهاد نیاز به کار کارشناسی دارد و امروز تنها آمادگی اعلام شد و با نظر و تصمیم دبیرخانه مناطق آزاد اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: این مدیریت نباید یک دوره کوتاه مدت باشد بلکه با یک دوره بلند مدت برای انجام فعالیت‌ها معنا می‌گیرد و قرارداد باید بلندمدت منعقد شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.