کد خبر : 18898
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 شهریور 1399 - 9:48
-

مشکل نیروهای تعدیلی پالایشگاه “بیدبلند” بهبهان برطرف شد

مشکل نیروهای تعدیلی پالایشگاه “بیدبلند” بهبهان برطرف شد

 نماینده مردم بهبهان و آغاجاری گفت: با دستور شورای تامین شهرستان، ۸۴ نیروی بخش حراست پالایشگاه بیدبلند بهبهان که تعدیل شده بودند، به سر کار برگشتند. محمدطلا مظلومی با اشاره به مسئله تعدیل ۸۴ نیروی بومی پالایش گاز بید بلند خلیج فارس بهبهان  اظهار داشت: شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس بهبهان یکی از ابرپروژه‌های

 نماینده مردم بهبهان و آغاجاری گفت: با دستور شورای تامین شهرستان، ۸۴ نیروی بخش حراست پالایشگاه بیدبلند بهبهان که تعدیل شده بودند، به سر کار برگشتند.

محمدطلا مظلومی با اشاره به مسئله تعدیل ۸۴ نیروی بومی پالایش گاز بید بلند خلیج فارس بهبهان  اظهار داشت: شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس بهبهان یکی از ابرپروژه‌های خاورمیانه است که در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود:با افتتاح این پروژه اصولاٌ باید تعدادی نیرو تعدیل شوند اما با پیگیری‌های صورت گرفته مسئله تعدیل این نیروها که از نیروهای حراستی بودند در شورای تامین شهرستان مطرح شد.

نماینده مردم بهبهان و آغاجاری بیان کرد: در شورای تامین شهرستان و براساس مفاد قانونی، شورای تامین شهرستان به برگشت کار این ۸۴ نیرو پاسخ مثبت داد.

مظلومی عنوان کرد: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد حقی از مردم شهرستان پایمال شود. شرکت پالایش گاز بهبهان نقطه امیدی برای اشتغال جوانان است و ما به عنوان نماینده مردم نباید این امید را به ناامیدی بدل کنیم.

وی گفت: جوانان نخبه و متخصص بهبهانی در بسیاری از زمینه‌ها سر رشته دارند و پیگیر هستیم از ظرفیت این جوانان در حوزه‌های مختلف استفاده شود.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.