کد خبر : 3681
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 مرداد 1398 - 8:03
-

مادر شهید «تازه‌عصاره» به فرزند شهیدش پیوست

مادر شهید «تازه‌عصاره» به فرزند شهیدش پیوست

خوزستان| مادر شهید «تازه‌عصاره» به فرزند شهیدش پیوست مادر شهید غلام‌حسین تازه‌عصاره از شهدای دفاع مقدس شهرستان دزفول دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، مادر شهید غلام‌حسین تازه‌عصاره از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول دعوت حق را لبیک

خوزستان| مادر شهید «تازه‌عصاره» به فرزند شهیدش پیوست
مادر شهید غلام‌حسین تازه‌عصاره از شهدای دفاع مقدس شهرستان دزفول دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، مادر شهید غلام‌حسین تازه‌عصاره از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

زنده‌یاد طاهره خرازی‌فروش مادر شهید غلام‌حسین تازه‌عصاره از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول که در سال ۱۳۶۰ داغ فرزند را دیده بود پس از تحمل چند دهه فراق، سرانجام چشم از جهان فرو بست و در سن ۸۰ سالگی میهمان پسرش شد.

آئین تشییع پیکر پاک مادر شهید غلام‌حسین تازه‌عصاره با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران در دزفول برگزار شد و مردم خوزستان با این مادر شهید وداع کردند.

جمعی از مسئولان محلی به ویژه رئیس و کارکنان بنیاد شهید و امورایثارگران دزفول در آئین تشییع پیکر پاک مادر شهید غلام‌حسین تازه‌عصاره شرکت کردند.

پس از برگزاری آئین تشییع پیکر این مادر شهید در خانه ابدی در گلزر شهدای شهیدآباد دزفول آرام گرفت.

عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان خوزستان در پیامی ارتحال زنده‌یاد طاهره خرازی‌فروش مادر شهید غلام‌حسین تازه‌عصاره از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دزفول را به خانواده این شهید و بازماندگان تسلیت گفت و از درگاه الهی برای روح آن سفر کرده رحمت، مغفرت و علوّ درجات را مسئلت کرد.

شهید غلام‌حسین تازه‌عصاره فرزند محمدعلی در تاریخ بیستم فروردینماه سال ۱۳۴۴ دیده به جهان گشود و در دوران هشت سال دفاع مقدس به همراه اقشار مختلف مردم و دیگر رزمندگان اسلام به جبهه رفت.

پس از حضور در جبهه این دلیرمرد خوزستانی در تاریخ پنجم خردادماه سال ۱۳۶۰ به فیض شهادت نائل آمد و نام خود را در زمره ۲۳ هزار شهید استان خوزستان ثبت کرد.

شهید غلام‌حسین تازه‌عصاره در سن ۱۶ سالگی در جبهه صالح مشطط طلاییه به شهادت رسید و تربت پاکش در گلزار شهدای دزفول زیارتگاه عاشقان است.
شهرستان دزفول شهدای زیادی را تقدیم به اسلام کرد که شهید سید محمود بشارتی‌فر، شهید محمدرضا بختیاری، شهید غلام‌حسین تازه‌عصاره، شهید رمضان دارابی‌نژاد، شهید محمدجواد علی‌بهار، سردار سرلشکر شهید احمد سوداگر، شهید امیرعلی هیودی، شهیده اکرم شکیبایی، شهید مراد نادری، شهید سید محتبی ابوالقاسمی، شهید محمد زلقی، شهید علی حاجیوندقیاسی، سردار شهید عبدالحسین سعادتخواه، شهید عارف کایدخورده، شهید علی سعد، شهید عادل سعد، شهید سعید زارع و شهید حسین ولایتی‌فر از جمله آنها هستند‌.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.