کد خبر : 9071
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 دی 1398 - 1:06
-

علی خدری سرپرست فرمانداری آغاجاری در جلسه شورای اداری شهرستان : در صورت برگشت خوردن اعتبارات تخصیص یافته به هر اداره ، عذر مدیر آن دستگاه خواسته خواهد شد

علی خدری سرپرست فرمانداری آغاجاری در جلسه شورای اداری شهرستان : در صورت برگشت خوردن اعتبارات تخصیص یافته به هر اداره ، عذر مدیر آن دستگاه خواسته خواهد شد

  علی خدری سرپرست فرمانداری آغاجاری در جلسه شورای اداری شهرستان : در صورت برگشت خوردن اعتبارات تخصیص یافته به هر اداره ، عذر مدیر آن دستگاه خواسته خواهد شد به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان از آغاجاری ، علی خدری در جلسه شورای اداری با تشکر از الطاف امام جمعه محترم نسبت به وی

 

علی خدری سرپرست فرمانداری آغاجاری در جلسه شورای اداری شهرستان : در صورت برگشت خوردن اعتبارات تخصیص یافته به هر اداره ، عذر مدیر آن دستگاه خواسته خواهد شد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان از آغاجاری ، علی خدری در جلسه شورای اداری با تشکر از الطاف امام جمعه محترم نسبت به وی اظهار داشت : امیدوارم در مدت مسئولیتم در شهرستان بتوانیم با همکاری سایر دستگاه ها خدمات شایسته ای که در شان مردم است ارائه دهیم. عمده مشکلات موجود در شهرستان از طریق تزریق اعتبارات، همکاری بین بخشی دستگاه های شهرستانی و استانی و تلاش مدیران ادارات قابل رفع می باشد.

 

 

سرپرست فرمانداری آغاجاری در خصوص برنامه تمرین پاسگاه فرماندهی بیان داشت: انتظار داریم دستگاه های امدادی، خدماتی و اداری بر اساس شرح وظایف مشخص شده نهایت همکاری و همراهی با ناحیه مقاومت بسیج را داشته باشند. برگزاری این رزمایش برای حفظ آمادگی جهت مقابله با بحران های آینده ضروری است و تمامی مدیران می بایست در این برنامه حضور داشته و میزان آمادگی خود را مورد سنجش قرار دهند.

خدری افزود: البته امیدواریم ما مسئولین با ارائه عملکرد مناسب در خدمت رسانی به شهروندان موجب رضایت بخشی در بین آنها شویم تا منجر به بروز اعتراضات مردمی و سوء استفاده دشمنان انقلاب اسلامی نشود.
وی همچنین خواستار حضور حداکثری مردم، مدیران و کارکنان ادارات در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی به منظور تجدید بیعت با ولایت و آرمان های نظام جمهوری اسلامی شد.

رئیس شورای اداری شهرستان آغاجاری با تاکید بر خواستن عذر مدیران کم کار در زمینه جذب اعتبارات پروژه های عمرانی و نیمه تمام گفت: در شرایطی که تزریق اعتبارات شهرستان ها به علت کمبود منابع مالی در کشور به سختی صورت می گیرد بایستی مسئولین ادارات و سازمان ها در آغاجاری با جدیت پیگیر اعتبارات پیش بینی شده دستگاه خویش از طریق ادارات کل استانی باشند و تمام توان خود را به کار گیرند. از منافع مردم کوتاه نخواهم آمد و در صورت برگشت خوردن اعتبارات هر دستگاهی، عذر مدیر آن را خواهیم خواست.

سرپرست فرمانداری آغاجاری بر برگزاری منظم جلسات شورای اداری با دستورالعمل مشخص و برنامه ریزی جهت مطرح نمودن موارد مرتبط با دستگاه ها توسط مدیران، همکاری تمامی دستگاه های اداری از نظر امکانات و نیروی انسانی در برگزاری امر انتخابات مطابق قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، اعلام پروژه های قابل افتتاح و کلنگ زنی توسط مسئولین جهت برنامه ریزی برنامه های دهه مبارک فجر، عدم فعالیت انتخاباتی مدیران در تایم اداری و استفاده از امکانات دستگاه ها به نفع یا بر علیه کاندیداها، حضور به موقع روسای دستگاه ها در اداره و رعایت ساعت شروع و پایان کار، اهمیت وصول مطالبات اداره برق و پیگیری روسای ادارات از طریق استانی جهت پرداخت هزینه های برق مصرفی تاکید داشت.

خبرنگار/حکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.