اخبار فرمانداری هندیجان

اخبار فرمانداری های خوزستان

دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با فرماندار هندیجان 

بحرکانی خواستار اجرای طرح هادی، اعطای قیر رایگان و بهسازی معابر در روستاها بخصوص روستاهای محروم این شهرستان شد و ابراز امیدواری نمود با تعامل و همراهی فی مابین، شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در این شهرستان خواهیم بود.
کد خبر : 51941
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1402 - 0:30
دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با فرماندار هندیجان 

 

شبکه خبری خوزستان / مدیرکل بنیاد مسکن استان خوزستان با فرماندار شهرستان هندیجان دیدار کرد.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از شهرستان هندیجان ، روح الله عمادی مدیرکل بنیاد مسکن استان به همراه فضلی معاونت عمران روستایی با حسین بحرکانی فرماندار شهرستان هندیجان در محل دفتر وی دیدار و گفتگو کرد.

 

مدیرکل بنیاد مسکن استان در نشست با فرماندار هندیجان ضمن ارائه گزارش مختصری از فعالیتها و اقدامات انجام شده، در خصوص طرح نهضت ملی مسکن، اعطای تسهیلات مسکن روستایی و برنامه های پیش روی بنیاد مسکن در این شهرستان را تشریح نمود.

 

حسین بحرکانی فرماندار شهرستان هندیجان نیز ضمن تاکید بر همکاری و هم افزایی بیشتر مجموعه فرمانداری و بنیاد مسکن در اجرای پروژه های طرح ملی نهضت مسکن، به بیان دیدگاهها خود و نیازهای شهرستان پرداخت.

 

وی در ادامه خواستار اجرای طرح هادی، اعطای قیر رایگان و بهسازی معابر در روستاها بخصوص روستاهای محروم این شهرستان شد و ابراز امیدواری نمود با تعامل و همراهی فی مابین، شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در این شهرستان خواهیم بود.

 

خبرنگار ناصر حکیمی

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل