کد خبر : 31689
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 - 23:51
-

گزارش ویژه

مریم نظری

جدال بی پایان شهرداری خرم‌آباد و میراث فرهنگی لرستان در جام حذفی مهرگان ۴ به وقت اضافه کشیده شد

جدال بی پایان شهرداری خرم‌آباد و میراث فرهنگی لرستان در جام حذفی مهرگان ۴ به وقت اضافه کشیده شد
هوشنگ نصیری هافبک تهاجمی تیم شهرداری بعد از دقایقی توپ را برداشته و به سمت دروازه میراث حمله کرد، سید امین قاسمی مدیرکل میراث که تمامی بازیکنان خود را به صورت دفاع اتوبوسی در قلب دفاع چیده بود مانع از گل زدن هوشنگ نصیری شد.

 

‍ جدال بی پایان شهرداری خرم‌آباد و میراث فرهنگی لرستان در جام حذفی مهرگان ۴ به وقت اضافه کشیده شد

تیم شهرداری خرم‌آباد که متشکل از اعضای شورای شهر ، شهردار خرم آباد و معاونین وی بود به مصاف تیم میراث فرهنگی لرستان در زمین شورای اسلامی شهر خرم آباد رفت.

تیم میراث فرهنگی که حریف خود را قدر دیده بود و می دانست تیم حریف از شرایط میزبانی و تماشاگر بهره خواهد برد با یک تیم قوی متشکل از مدیر کل میراث فرهنگی لرستان و چند تن از معاونین وی ، روابط عمومی و رئیس یگان حفاظت میراث به مصاف تیم رقیب آمده بود .

در ابتدای این دیدار، حمید رضا صفریان یار تکنیکی تیم شورا و شهرداری که همیشه به عنوان مهاجم نوک، گل های فراوانی را برای شورا و شهرداری مقابل حریفان به ثمر می‌رساند اینبار در اوج ناباوری با یک شوت سهمگین چیزی نمانده بود دروازه شهرداری را باز کند.

حمیدرضا صفریان در این دیدار گفت: اگر داریوش بارانی معاونت شهرداری دستور تخریب کوچه مهرگان ۴ واقع در ماسور را صادر نمی‌کرد ما می‌توانستیم در برابر مالک از حق تفکیکی به نفع مردم و شهرداری استفاده کنیم و این مسیر همچنان معبر بماند و نیازی به تخریب آسفالت کوچه مهرگان ۴ هم نبود .

این شوت ناگهانی حمیدرضا صفریان به سمت دروازه شهرداری موجب برآشفتن این تیم شد.

یونس امرایی و کرم نعمتی که به عنوان مدافعین چپ و راست حضور داشتند به قلب دفاع آمده و جلوی این شوت سهمگین را گرفتند .

کرم نعمتی، عباس قلاوند ، یونس امرایی و مجید دریکوند به دفاع از داریوش بارانی پرداختند .

رضا بیرانوند که امروز به عنوان مربی در این دیدار حضور داشت سعید فتوحی رونالدینیوی تیم شهرداری را از حمله به دفاع آورد تا قلب خط دفاعی را مستحکم تر کند .

هوشنگ نصیری هافبک تهاجمی تیم شهرداری بعد از دقایقی توپ را برداشته و به سمت دروازه میراث حمله کرد، سید امین قاسمی مدیرکل میراث که تمامی بازیکنان خود را به صورت دفاع اتوبوسی در قلب دفاع چیده بود مانع از گل زدن هوشنگ نصیری شد.

بعد از دقایقی کوتاه توپ زیر پای رئیس یگان حفاظت میراث بود که هادی زینی وند با یک تکل خشن توپ را از زیر پای یار تکنیکی حریف ربود و با یک پاس حجت احمدی‌ را روانه دروازه میراث کرد که باز هم تعداد مدافعین میراث سبب باز نشدن دروازه آنان شد.

تماشاگران این دیدار مهیج که کیپ تا کیپ صحن علنی شورا نشسته بودند و تعداد بالای شوت ها را به سمت هر یک از دروازه ها نظاره می‌کردند در انتظار باز شدن دروازه ها بودند ولی این دیدار حساس در وقت قانونی با سوت داور مسابقه به پایان رسید و تیم‌ها برای استراحتی کوتاه به رختکن رفتند و قرار است وقت اضافه این دیدار در روزهای آتی به میزبانی شهرداری یا میراث فرهنگی بدون حضور تماشاگر و خبرنگار در پشت درب‌های بسته برگزار شود ما نیز مانند شما مردم عزیز به انتظار خواهیم نشست تا ببینیم بالاخره در این جدال برابر، حق با شهرداری است یا میراث فرهنگی.

آیا کوچه مهرگان ۴ در ماسور مجدد به عنوان راه دسترسی آسفالت خواهد شد یا مالک و میراث آن را تصاحب خواهند کرد و راه دسترسی مردم ازبین خواهد رفت.

آنچه از شواهد برمی آید این جام حذفی به ضربات پنالتی کشیده خواهد شد .

✍گزارشگر : مریم نظری

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.