اخبار هندیجان

برپایی نمایشگاه عکس و پوستر بمناسبت هفته دفاع مقدس در شهرداری هندیجان

برپایی نمایشگاه عکس و پوستر بمناسبت هفته دفاع مقدس در شهرداری هندیجان
اين نمايشگاه با همکاری شهرداری و حوزه مقاومت بسیج اداری و کارگری شهید ضرغام خزاعلی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و از ۳۱ شهریور ماه به مدت یک هفته دائر و میزبان شهروندان هندیجانی خواهد بود.

سرپرست شهرداری هندیجان : برپایی نمایشگاه عکس و پوستر بمناسبت هفته دفاع مقدس در شهرداری هندیجان

 

 

شبکه خبری خوزستان | سرپرست شهرداری هندیجان از برپایی نمایشگاه عکس و پوستر بمناسبت هفته دفاع مقدس در شهرداری هندیجان خبر داد.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از هندیجان مهندس روح الله درخشان گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس و پوستر در ساختمان اداری شهرداری هندیجان برپا می‌شود.

 

 

وی افزود: در این نمایشگاه تصاویری از شهدای والامقام و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس همراه با فضاسازی متناسب با ایام محرم و نصب بنر و سنگرهای نمادین در معرض دید عموم قرار می‌گیرد و یاد و خاطره دوران دفاع مقدس و مجاهدت‌های شهیدان و ایثارگران آن دوران زنده نگه داشته می‌شود .

 

 

سرپرست شهرداری هندیجان در پایان با بیان اینکه این نمایشگاه با همکاری شهرداری و حوزه مقاومت بسیج اداری و کارگری شهید ضرغام خزاعلی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از ۳۱ شهریور ماه به مدت یک هفته دائر و میزبان شهروندان هندیجانی خواهد بود.

 

 

خبرنگار ناصرحکیمی

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.