کد خبر : 30773
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مهر 1400 - 7:53
-

اخبار شادگان

ناصر حکیمی

بازگشایی مدارس شادگان به شرط واکسینه شدن همه دانش‌آموزان و معلمان

بازگشایی مدارس شادگان به شرط واکسینه شدن همه دانش‌آموزان و معلمان
اگر قرار است مدارس بازگشایی شوند، باید همه دانش آموزان، معلمان و کادر اداری مربوط به این مدارس واکسن کرونا را دریافت کنند.

 

 

مدیر آموزش و پرورش شادگان خبر داد : بازگشایی مدارس شادگان منوط به واکسینه شدن همه دانش‌آموزان و معلمان است.

 

 

شبکه خبری خوزستان | مدیر آموزش و پرورش شادگان گفت: اگر قرار است مدارس بازگشایی شوند، باید همه دانش آموزان، معلمان و کادر اداری مربوط به این مدارس واکسن کرونا را دریافت کنند.

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان سید صالح فاضلی در گفتگو با خبرنگار ما ، با اشاره به اینکه اگر این واکسیناسیون انجام شود مقدمه‌ای برای بازگشایی حضوری مدارس است اظهار کرد : تکمیل واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان شرایط مساعدی را برای بازگشایی مدارس فراهم می‌کند.

 

وی افزود : در حال حاضر مدارس روستایی این شهرستان که آمار آنها پایین است طبق مجوزی که از طریق سامانه دریافت می کنند بصورت حضوری مشغول به تحصیل هستند.

 

مدیر آموزش و پرورش شادگان ادامه داد: مابقی مدارس در سطح شهر که آمار آنها ۲۰۰ نفر به پایین است این مدارس باز هم با دریافت مجوز به صورت آموزش حضوری که دانش آموزان هر کلاس به دو گروه تقسیم می شوند.

 

فاضلی در پایان یادآور شد: باید با ترغیب اولیا و دانش آموزان برای تزریق واکسن از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم تا فضای ایمن و بدون دغدغه ای برای تحصیل دانش آموزان شادگانی فراهم شود.

 

خبرنگار ناصرحکیمی

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.