اجرای طرح تکام برای اولین بار در خرمشهر

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر از اجرای طرح جدید دولت بنام تکام برای اولین بار در این شهرستان خبر داد.

کد خبر : 54558
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 بهمن 1402 - 9:44
اجرای طرح تکام برای اولین بار در خرمشهر

اجرای طرح تکام برای اولین بار در خرمشهر

طرح جدید دولت سیزدهم موسوم به تکام (توانمند سازی و کارآفرینی مردم پایه) در شهرستان خرمشهر اجرا می شود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر از اجرای طرح جدید دولت بنام تکام برای اولین بار در این شهرستان خبر داد.

یاسر شریفی گفت: طرح تکام به عنوان سند تحول بنیادی در دولت سیزدهم به منظور توانمندسازی مردم روستا و بهره مندی از ظرفیت روستا‌ها اجرا می‌شود.

وی افزود: هدف از اجرای طرح جدید دولت سیزدهم موسوم به تکام (توانمند سازی و کارآفرینی مردم پایه) پیشرفت همه جانبه روستا، سکونت پایدار در روستا‌ها و مهاجرت معکوس به روستا‌ها، توانمند سازی روستاییان و بالفعل ساختن ظرفیت‌های مردمی در روستا‌ها است.

شریفی با بیان اینکه قرارگاه جهادی تکام در این شهرستان به سردبیری مدیریت جهاد کشاورزی تشکیل شد بیان کرد: اولین جلسه با حضور مدیران ادارات دامپزشکی، تعاون روستایی؛ منابع طبیعی، برق، آب و فاضلاب، رئیس انجمن صنفی کشاورزی و نماینده صندوق بیمه کشاورزی برگزار  شد و شناخت افراد داوطلب در کارآفرینی و اشتغال از جمله مصوبات مهم این جلسه بود.

وی با بیان اینکه طرح تکام ابلاغ شده است اظهارداشت: دهیاران و همه دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری با این طرح هستند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرمشهر با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی در روستا‌های این شهرستان گفت: شهرستان خرمشهر ظرفیت بسیار بالایی در حوزه زراعی و نخیلات و دامی دارد و اجرای طرح تکام در روستا‌های این شهرستان منجر به تسریع در پیشرفت همه جانبه آنها خواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل