کد خبر : 30002
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهریور 1400 - 17:53
-

اخبار هندیجان

آیین تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس هندیجان برگزار شد

آیین تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس هندیجان برگزار شد
۳۱ شهریورماه جزو روزهای تاریخی و برجسته کشور ایران اسلامی محسوب می شود و این هفته ، هفته ای ارزشمند و مظهر اقتدار ، پایمردی ، ایستادگی و مقاومت ملت ما و برگ زرینی است که در تاریخ کشور ماندگار شده است.

 

 

شبکه خبری خوزستان | با حضور فرماندار هندیجان آیین تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس برگزار شد.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از خبرنگار ما از هندیجان این مراسم پیش از با حضور مهندس بویری فرماندار شهرستان ، حجت الاسلام حسینی امام جمعه ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، مسئولان و جمعی از پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور و پخش مستقیم سخنرانی دکتر رئیسی ریاست محترم جمهور از طریق ویدئوکنفرانس در سالن خلیج فارس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

 

علی بویری فرماندار هندیجان در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت : ۳۱ شهریورماه جزو روزهای تاریخی و برجسته کشور ایران اسلامی محسوب می شود و این هفته ، هفته ای ارزشمند و مظهر اقتدار ، پایمردی ، ایستادگی و مقاومت ملت ما و برگ زرینی است که در تاریخ کشور ماندگار شده است.

 

 

بویری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز میهن اسلامی و شهرستان هندیجان گفت :  یاد و خاطره شهدا باید همواره زنده نگه داشته شود و همانگونه که امروز ریاست محترم جمهور بصورت ظریف و عالمانه فرمودند : کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی موظف هستند که تکریم والدین و خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران را که حق زیادی بر گردن ما دارند در اولویت برنامه های کاری و اداری دستگاه خود قرار دهند و این کار بایستی در قالب یک برنامه مدون انجام و از طریق یک کارگروه بصورت ویژه پیگیری و دنبال شود.

 

 

رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان هندیجان افزود : کشور ما روزی برای دفاع از خود و جنگ علیه باطل در مقابل رژیم بعثی که تمام کشورهای دنیا در پشت صحنه حامی آن بودند چیزی جز ایمان و اراده پولادین نداشت.

 

 

وی در ادامه اظهار داشت : ایران اسلامی با تمام توان روز به روز با راهبری های داهیانه رهبر معظم انقلاب و مکتب حاج قاسم سلیمانی که برگرفته از مکتب عاشوراست به قله های توسعه و بالندگی در حوزه های مختلف رسیده و اکنون جزو کشورهای با اقتدار در سطح منطقه ای و بین المللی به شمار می آید.

 

 

فرماندار هندیجان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندکان این برنامه ارزشمند برای بزرگداشت پیشکسوتان و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس از همه ادارات خواست که مصوبات ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان و برنامه های این هفته را با جدیت پیگیری و انجام دهند.

 

 

در ابتدای این مراسم سخنرانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران به صورت زنده و همزمان با سراسر کشور از طریق ویدئوکنفرانس پخش شد.

 

 

در پایان مراسم نیز از پیشکسوتان و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان تجلیل شد.

 

 

خبرنگار ناصرحکیمی

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.