کد خبر : 32445
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 - 17:49
-

زاگرس نشینان

آقای رئیس جمهور؛خوزستان استاندار ویژه نمی خواست! نگاه ویژه می طلبد!

آقای رئیس جمهور؛خوزستان استاندار ویژه نمی خواست! نگاه ویژه می طلبد!

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از زاگرس نشینان؛ سیدحمیدحسینی فعال سیاسی-اجتماعی در یادداشتی باعنوان:آقای رئیس جمهور؛خوزستان استاندار ویژه نمی خواست! نگاه ویژه می طلبد! رییس جمهور در تاریخ پنجم شهریور در اولین سفر به خوزستان وضعیت فاجعه بار مدیریت در استان را مشاهده و نتیجه گیری کردند که در تغییر استانداران باید زودتر

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از زاگرس نشینان؛

سیدحمیدحسینی فعال سیاسی-اجتماعی در یادداشتی باعنوان:آقای رئیس جمهور؛خوزستان استاندار ویژه نمی خواست! نگاه ویژه می طلبد!

رییس جمهور در تاریخ پنجم شهریور در اولین سفر به خوزستان وضعیت فاجعه بار مدیریت در استان را مشاهده و نتیجه گیری کردند که در تغییر استانداران باید زودتر از هرجای دیگر استاندارخوزستان را انتخاب کنند.

ایشان که در وعده های انتخاباتی خود ازاستانداری ویژه خوزستان سخن به میان آوردند و قول مساعد جهت انتصاب استانداری در حد وزارت به مردمان استان داده بودند.که در جلسات هیئت دولت حضور فعال داشته باشند تا مشکلات استان را در این جلسات بررسی نمایند.
صادق خلیلیان در تاریخ ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ سکان مدیریت استانداری خوزستان را بدست گرفت،وی که از وزیران دولت دهم بودند و مردم در روزهای ابتدایی انتصاب ایشان مسرور بودند که اولین وعده ریاست جمهوری به حقیقت پیوست.

خلیلیان با توجه به شناختی که از مشکلات خوزستان داشت اما زودتر از آنکه فعالین و نخبگان به آن فکر می کردند وارد کشمکش با ارکان تصمیم ساز استان شد تا جایی که عنان کار در استان خوزستان بدست محمد مخبر دزفولی معاون اول رئیس جمهور افتاد و عزل و نصب ها رنگ و بوی منطقه ای و قومی گرفت.

در روزهای گذشته شاهد انتصابات متعدد از مدیران همشهری جناب مخبر در خوزستان بودیم تا جاییکه صدای فعالین و نخبگان خوزستانی درآمد.

این روزها سکوت مرگبار نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برابر انتصابات اخیر از یک طرف و تمایل برخی از آنان برای حفظ وضع موجود از سوی دیگر، بیش از پیش مردم را نگران آینده نموده است تا جاییکه در محافل عمومی همگی از عدم اعتماد به آنها دم می زنند. و جالب‌تر آنکه نقش نماینده کهگیلویه و بهمئی در انتصابات مدیران خوزستان پر رنگ تر آنهاست.

مردم خوزستان با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند که بخشی از آنها عبارت اند:

۱-بیش از ۸۰ درصد جاده های خوزستان نا ایمن و پرخطرند.

۲- استان خوزستان در رتبه سوم بیکاری در کشور است.

۳- انتصاب مدیران مبتدی پروازی و کسب تجربه آنها در صنایع صنعتی و پتروشیمی های خوزستان

۴-حاشیه نشینی در مرکز استان؛یک‌سوم جمعیت شهر اهواز در حاشیه‌ها زندگی می‌کنند.

۵-وضعیت فاضلاب خوزستان و بخصوص شهرستان اهواز که با کوچکترین بارندگی جلوه زشتی به خیابان های آن می دهد.

اما جناب آقای استاندار!
از انتصابات که تاکنون داشتید آیا خروجی عاید خوزستان گردیده است؟!

آقای استاندار ویژه!

از علاج درد بگویید؛کودکان خوزستانی هم مشکلات را می شناسند و هم می دانند و این یک روش منسوخ در این نقطه ایران زمین است که مدیران همیشه برای فرار به جلو از مشکلات و دردها بیشتر می گویند و کمتر به راهکارها می پردازند.

آقای استاندار

انتصابات جدیدتان بوی قومیتی می دهد خوزستان نیازمند ریل توسعه است نه ماراتن قومیتی که بعضا پدرخوانده ها برای آن ترسیم می کنند.
شما نگاهی به اداراتی که در آن انتصاب صورت گرفته بیندازیدعمق فاجعه ها را درجابجایی خواهید دید. که این هشدار جدی برای آینده استان می باشد.

جناب خلیلیان!

اگر قصد توسعه استان را دارید دست از احتیاط بردارید، و اجازه ندهید پدرخوانده ها و نمایندگان بیش از این برای استان تصمیم گیری نمایند و هر چه سریعتر شروع بکار نمایید. و فرصت ها را نکُشید. اگر این فرصت را از دست بدهید مجالی برای جبران نخواهید داشت.
گام اول را با شایسته سالاری و انصاب های جدی در ادارات ستادی استانداری بردارید.
بعد سراغ مدیران و فرمانداران و بخشداران بروید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.