ویژه

حامد رسولی

یادداشت | آشنا هنوز آنجاست!

جالب است بدانید در بودجه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است، این مرکز ۱۰۰ گزارش تهیه خواهد کرد و برای هر گزارش بودجه ای حدود ۱۲۵ میلیون تومان اختصاص یافته است.
کد خبر : 31041
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مهر 1400 - 10:28
یادداشت | آشنا هنوز آنجاست!

آشنا هنوز آنجاست!

 

مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری از جمله دستگاه هایی است که باید به عنوان بازوی دولت، نقش ویژه ای را اجرا کرده و باری از روی دوش ریاست جمهوری بردارد. نقش مشاوره ای این مرکز می تواند از تصمیم های خلق الساعه و فی البداهه مسئولین رده بالای کشور (مانند گران کردن دفعتا بنزین) جلوگیری کند و مسیر صحیحی را پیش روی رئیس جمهور و دیگر وزرا قرار دهد.

 

اما متاسفانه پس از گذشت سه ماه از شروع به کار دولت ، این مرکز بر روال گذشته و با ریاست حسام الدین آشنا (مشاور روحانی) اداره می شود. مرکزی که تا به امروز در کشور با بودجه های کلان اداره شده ولی در عمل نتیجه ی خاصی از آن دیده نشده است.

 

جالب است بدانید در بودجه ۱۴۰۰ پیش بینی شده است ، این مرکز ۱۰۰ گزارش تهیه خواهد کرد و برای هر گزارش بودجه ای حدود ۱۲۵ میلیون تومان اختصاص یافته است.

 

 این مرکز باید محل پیوند متخصصین دانشگاهی و حوزوی آشنا با مبانی انقلاب با اعضای اصلی دولت باشد ، چیزی که تا به امروز اینگونه نبوده.

 

آشنا اگر قرار بود، برای حل معضلات کشور برنامه ای ارائه کند ، در این هشت سال می کرد. جلوی خسارت امثال آشنا به کشور، هر چه  زودتر باید گرفته شود.

 

🖌حامد_رسولی

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل