کد خبر : 62337
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 شهریور 1403 - 10:44
-

مجازات ۲۰۰ میلیون ریالی رستوران متخلف در ایذه

مجازات ۲۰۰ میلیون ریالی رستوران متخلف در ایذه

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، داریوش شاهپری گفت: در بازدید کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی شهرستان از واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی و رستورانهای شهر، یکی از رستورانها به دلیل عدم رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی دامپزشکی و تهدید علیه بهداشت عمومی به مراجع قضایی معرفی شد.

مجازات ۲۰۰ میلیون ریالی رستوران متخلف در ایذه

سرپرست اداره دامپزشکی ایذه گفت: متصدی متخلف یک رستوران در سطح شهرستان به جزای نقدی ۲۰۰ میلیون ریالی محکوم شد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، داریوش شاهپری گفت: در بازدید کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی اداره دامپزشکی شهرستان از واحدهای عرضه فرآورده های خام دامی و رستورانهای شهر، یکی از رستورانها به دلیل عدم رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی دامپزشکی و تهدید علیه بهداشت عمومی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: دادگستری این شهرستان اقدام متصدی رستوران را بدلیل تهدید علیه بهداشت عمومی، به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

شاهپری با اشاره به لزوم رعایت تمامی ضوابط بهداشتی دامپزشکی در واحدهای عرضه گفت: در صورت رویت هر گونه تخلف بهداشتی این اداره ضمن برخورد قاطع نسبت به معرفی افراد خاطی به دستگاه قضایی اقدام خواهد کرد.

وی اضافه کرد: مراکز طبخ و توزیع می بایست نسبت به تهیه فرآورده های خام دامی کمال دقت را داشته باشند و برای خرید گوشت و سایر فرآورده های خام دامی از مراکز مجاز مورد تایید دامپزشکی اقدام کنند.

شاهپری در پایان از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز عرضه و مصرف فرآورده های خام دامی مراتب را به اداره دامپزشکی شهرستان ایذه اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.