کد خبر : 58615
تاریخ انتشار : شنبه 11 فروردین 1403 - 0:44
-

از پیام تبریک عجولانه امام جمعه اندیکا به عسگر ظاهری تا موضع سکوت درخصوص نتیجه قطعی انتخابات؛

موضع منفعلانه ائمه جمعه چهار شهرستان در خصوص اعلام نتیجه قطعی انتخابات حوزه مسجدسلیمان

موضع منفعلانه ائمه جمعه چهار شهرستان در خصوص اعلام نتیجه قطعی انتخابات حوزه مسجدسلیمان

موضع منفعلانه ائمه جمعه چهار شهرستان در خصوص اعلام نتیجه قطعی انتخابات حوزه مسجدسلیمان

شبکه خبری خوزستان//در حالی که بیش از دو هفته از اعلام نتیجه قطعی انتخابات مجلس در حوزه مسجدسلیمان می گذرد و شورای نگهبان بصورت رسمی رضا جباری را نماینده منتخب حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، موضع منفعلانه ائمه جمعه چهار شهرستان در خصوص اعلام نتیجه قطعی انتخابات حوزه مسجدسلیمان و هفتکل معرفی نمود موضع منفعلانه مبتنی بر سکوت ائمه چهار شهرستان جای پرسش های زیادی را در اذهان باقی گذارده است.

نکته قابل تأمل این که امام جمعه اندیکا یک روز پس از انتخابات ۱۱ اسفند و پس از اعلام صورتجلسه نتیجه انتخابات در اقدامی عجولانه برای نامزد اول انتخابات پیام تبریک صادر نمود. با این حال وی پس از اعلام رسمی و قطعی نتیجه انتخابات از سوی شورای نگهبان موضع سکوت اختیار نموده است.
با تمام این تفاسیر طی روزهای اخیر در شبکه های اجتماعی میزان اتهامات حامیان برخی نامزدهای انتخابات به شورای نگهبان و عوامل اجرای انتخابات در حوزه انتخابیه شدت گرفته‌است و سکوت و بی تفاوتی ائمه جمعه چهار شهرستان بدون شک در ادامه تنش آفرینی انتخاباتی برخی افراد بدون تاثیر نخواهد بود. از این رو انتظار می رود تا علاوه بر اعلام موضع رسمی ائمه جمعه در خصوص نتیجه رسمی و قطعی انتخابات، جامعه و افکار عمومی را به آرامش و قانون مداری دعوت نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.