کد خبر : 9211
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 دی 1398 - 22:47
-

همزمان باولادت حضرت زینب ازخادمان موکب آغاجاری درمرزبین المللی شلمچه تجلیل شد

همزمان باولادت حضرت زینب ازخادمان موکب آغاجاری درمرزبین المللی شلمچه تجلیل شد

همزمان باولادت حضرت زینب ازخادمان موکب آغاجاری درمرزبین المللی شلمچه تجلیل شد به گزارش خبرنگارما ازشهرستان آغاجاری درمراسمی که با حضور امام جمعه شهرستان و سرپرست فرمانداری جمعی از مسئولین و با سخنرانی حجه الاسلام والمسلمین موسوی مسئول ستاد عتبات عالیات استان خوزستان مراسم تجلیل از خادمان موکب شهدای خط شکن شهرستان آغاجاری برگزار گردید.

همزمان باولادت حضرت زینب ازخادمان موکب آغاجاری درمرزبین المللی شلمچه تجلیل شد

به گزارش خبرنگارما ازشهرستان آغاجاری درمراسمی که با حضور امام جمعه شهرستان و سرپرست فرمانداری جمعی از مسئولین و با سخنرانی حجه الاسلام والمسلمین موسوی مسئول ستاد عتبات عالیات استان خوزستان مراسم تجلیل از خادمان موکب شهدای خط شکن شهرستان آغاجاری برگزار گردید.

 

 

همزمان به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) با حضور امام جمعه شهرستان آغاجاری و سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولین ، مراسم تجلیل از زحمات خادمان موکب پذیرایی اربعین در مرز شلمچه برگزار و با اهداء لوح تقدیر و هدیه از این افراد تقدیر شد.

در این مراسم قریب به ۳۰ نفر از عوامل برگزاری موکب آغاجاری در مرز شلمچه در ایام اربعین ، توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات ؛ دفتر امام جمعه شهرستان ؛ هیأت امناءموکب و شهرداری و شورای اسلامی شهر مورد تقدیرقرارگرفتند.

خبرنگار/حکیمی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل