کد خبر : 12459
تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 - 10:10
-

کلاس‌ها تعطیل شده اما درس ایثار برقرار است؛ تلاش بی‌وقفه دانشجویان داروسازی اهواز برای تولید مواد ضدعفونی

کلاس‌ها تعطیل شده اما درس ایثار برقرار است؛ تلاش بی‌وقفه دانشجویان داروسازی اهواز برای تولید مواد ضدعفونی

دانشجویان جوان دانشکده داروسازی دانشگاه جندی‌شاپور اهواز با وجود تعطیلی کلاس‌ها به‌دلیل نیاز بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی به مواد ضدعفونی با تمام توان به تولید این مایع ضروری اهتمام دارند. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، آن سوی چهره منفور ویروس کرونا، دانشجویان داروسازی اهواز هستند که با وجود تعطیل شدن

دانشجویان جوان دانشکده داروسازی دانشگاه جندی‌شاپور اهواز با وجود تعطیلی کلاس‌ها به‌دلیل نیاز بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی به مواد ضدعفونی با تمام توان به تولید این مایع ضروری اهتمام دارند.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، آن سوی چهره منفور ویروس کرونا، دانشجویان داروسازی اهواز هستند که با وجود تعطیل شدن درس و مشق در دانشگاه ماندند تا در کنار اساتید خود به تولید مایع‌های ضدعفونی و ژل‌های بهداشتی در حد توان خود به مقابله با شیوع کروناویروس بپردازند.

از سه روز پیش که خبر ورود کرونا در خوزستان منتشر شد هر کسی در حد توان خود در تلاش است که به نوعی با این بیماری مبارزه کند و آن را متوقف کند.
داروسازان جوان اهواز به همراه هیئت علمی دانشکده داروسازی از صبح پنج‌شنبه تا پاسی از شب تلاش کردند تا صدها لیتر ماده ضدعفونی تولید کنند و رایگان به بیمارستان‌های اهواز برسانند. پروژه‌ای که بی‌وقفه و شبانه‌روز ادامه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این رابطه گفت: عزم و اراده و چشمگیری از سوی متخصصان برای انجام خدمت در مقابله با ویروس کرونا وجود دارد و هر کس به هر شکلی که در توانش هست پای کار آمده است.

وی با اشاره به فعالیت‌های دانشکده داروسازی این دانشگاه گفت: اساتید و دانشجویان دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تعطیلی فعالیت آموزشی خود به تولید دارو و مواد ضد عفونی برای استفاده در مراکز درمانی پرداخته‌اند.

به گزارش تسنیم تصویر دانشجویان دانشکده داروسازی که از روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بسیار مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته است و فعالان این شبکه‌ها قدردانی خود را از فداکاری شبانه‌روزی دست اندرکاران این عرصه بیان می‌کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.