کد خبر : 7249
تاریخ انتشار : شنبه 11 آبان 1398 - 9:43
-

چهارمین نمایشگاه الکامپ در خوزستان آغاز به‌کار کرد

چهارمین نمایشگاه الکامپ در خوزستان آغاز به‌کار کرد

چهارمین نمایشگاه الکامپ در خوزستان آغاز به‌کار کرد چهارمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، فناوری اطلاعات، ارتباطات و دولت الکترونیک در استان خوزستان به مدت چهار روز برپا و علاقه‌مندان می‌توانند از غرفه‌های مختلف بازدید کنند. به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، چهارمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، فناوری اطلاعات، ارتباطات و دولت الکترونیک از

چهارمین نمایشگاه الکامپ در خوزستان آغاز به‌کار کرد
چهارمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، فناوری اطلاعات، ارتباطات و دولت الکترونیک در استان خوزستان به مدت چهار روز برپا و علاقه‌مندان می‌توانند از غرفه‌های مختلف بازدید کنند.
به گزارش شبکه خبری خوزستان و به نقل از تسنیم، چهارمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، فناوری اطلاعات، ارتباطات و دولت الکترونیک از امروز به مدت چهار روز در نمایشگاه دائمی اهواز برپا شد.

در این سری از نمایشگاه الکامپ بالغ بر ۳۰ شرکت خصوصی، بیش از ۲۰ استارتاپ و بیش از ۳۰ ارگان دولتی در سالن‌های خلیج فارس و‌ امام رضا(ع) نمایشگاه دائمی اهواز حضور پیدا کرده‌اند.

این دوره از نمایشگاه الکامپ خوزستان از ۹ آبان و تا ۱۲ آبان ماه برپا و علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۲ در غرفه‌های برپا شده توسط ادارات دولتی و شرکت‌های خصوصی در نمایشگاه دائمی اهواز حضور پیدا کنند.

در حاشیه چهارمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، فناوری اطلاعات، ارتباطات و دولت الکترونیک از دو طرح شامل طرح «آموزش تا اشتغال» با حمایت استانداری خوزستان و هدف اشتغالزایی و طرح «ماهنامه تخصصی کامپیوتر و فناوری اطلاعات» با عنوان پویا تکنولوژی کارا رونمایی خواهد شد.

بنا به گفته مسئولان برگزاری نمایشگاه چهار تفاهم‌نامه قطعی با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، دانشگاه شهید چمران، دانشگاه شهید بهشتی و بانک رسالت و دو تفاهم‌نامه با پارک علم و فناوری خوزستان و سازمان فنی و حرفه استان در این نمایشگاه امضا می‌شوند.
همچنین در حاشیه این نمایشگاه از طرح ملی نوآفرین بامحوریت شش طرح حمایتی است رونمایی می‌شود، این طرح‌ها شامل «حمایت از شرکت ‌ای نوپا با تخصیص وام، ایجاد مراکز شتاب دهنده در مجموعه‌های مختلف»، «حمایت در زمینه ایجاد صندوق حمایت در راستای کسب و کارهای فناورانه»، «حمایت از پلتفرم‌های کسب و کار» و «حمایت از اصناف فعال در حوزه فناوری» هستند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.