کد خبر : 35721
تاریخ انتشار : شنبه 25 تیر 1401 - 4:39
-

مصطفی شکیبافر

واگویه های خوزستان | اندر احوالات ساختمان تامین اجتماعی مسجدسلیمان / لزوم ورود فرماندار و دادستان محترم شهرستان + تصاویر 

واگویه های خوزستان | اندر احوالات ساختمان تامین اجتماعی مسجدسلیمان / لزوم ورود فرماندار و دادستان محترم شهرستان + تصاویر 

    محمدرضا کرمزاده | تعجب نکنید این ساختمان اداره تامین اجتماعی شهرستان مسجدسلیمان است که از تیر ماه ۹۸ پس از وقوع زلزله به بهانه تعمیرات تخلیه و بحال خود رها شده است.       پس تخلیه از این ساختمان ادامه خدمات به شهروندان به یک مجتمع مسکونی چهار واحده انتقال داده شد

 

 

محمدرضا کرمزاده | تعجب نکنید این ساختمان اداره تامین اجتماعی شهرستان مسجدسلیمان است که از تیر ماه ۹۸ پس از وقوع زلزله به بهانه تعمیرات تخلیه و بحال خود رها شده است.

 

 

 

پس تخلیه از این ساختمان ادامه خدمات به شهروندان به یک مجتمع مسکونی چهار واحده انتقال داده شد آنهم برای یک مدت کوتاه ،اما انگار چیزی که برای مسئولان مهم نیست رضایت شهروندان است از دیگ مدیر کل قبلی آبی برای تعمیر این ساختمان نجوشید و دنده های آن ظاهرا پهن تر از این بود که بواسطه چند شکایت و انتقاد اراده ای را به میدان عمل بیاورد و البته از آن دولت بی تدبیر و ناامید تکیه زدن همچون مدیرانی بر کرسی های خدمت بعید نبود اما اکنون که یک سال از روی کار آمدن دولت جناب رئیسی می گذرد انتظار بود یک اقدامی جدی بعمل می آمد.

 

 

ساختمان فعلی فاقد آسانسور بوده است و خدمات در طبقات مختلف و بصورت پراکنده ارائه میگیرد و گاها ارباب رجوع آنهم سالمندان ناچار هستند برای انجام امور خود از طبقه هم کف به سایر طبقات چندین بار رفت و آمد داشته باشند ضمن اینکه این ساختمان کار بری آن مسکونی بوده است و مناسب خدمات اداری نیست.

 

 

 

اگر چه باتدبیر ریاست دلسوز و مهربان این اداره واحد هایی که درگیری بیشتری دارند در طبقات هم کف مستقر شده اند و پرسنل این اداره همگی سعی دارند با تلاش مضاعف بی تفاوتی مدیران ارشد خود در استان را نسبت به سرعت در بازسازی ساختمان را در نگاه شهروندان کم رنگ تر کنند .

 

 

 

اما لازم است جناب فرماندار محترم به این موضوع سه ساله ورود کنند و یک ضرب الاجل مشخص کنند و به این بی تفاوتی و بی توجه ای مدیران تامین اجتماعی استان پایان دهند. سازمان تامین اجتماعی سازمان درمانده و فقیری نمی باشد و تا زمان بازسازی ساختمان مذکور مکان مناسبی برای ارائه خدمت به شهروندان در نظر گرفته شود. و بجاست که جناب دادستان هم بعنوان مدعی العموم ورود کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل