کد خبر : 32605
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1400 - 18:27
-

شکایت عجیب از «لالی تایمز» توسط شبکه بهداشت لالی 

شکایت عجیب از «لالی تایمز» توسط شبکه بهداشت لالی 
در تاریخ ۵ دی ماه ۱۴۰۰، خبری در سایت لالی تایمز با عنوان « *اتفاقی عجیب در لالی که می تواند ترند جهانی شود*» منتشر شد که با شکایت عجیب شبکه بهداشت و درمان لالی از این رسانه مواجه شد

 

 

شکایت عجیب از این جهت که علی رغم اینکه لالی تایمز در خبر خود نوشته بود این خبر را رد یا تایید نمی کند، خبر از سوی شخص رئیس بیمارستان امید لالی، تایید شده بود. جایی که هوشنگ عالی پور در وضعیتی که پس از انتشار خبر در واتس اپ خود و جهت زیر سوال بردن شهرداری لالی گذاشته بود، نوشته بود: « قضاوت با مخاطبین. خبرنگار عزیز شهرمون که چند تیکه برگه را نمونه جهانی معرفی می‌کنه. گرچه این حرکت که چند برگه به هر شکلی داخل یه بلوار ریخته بشه به شدت محکوم می‌کنیم و حرکتی درست نیست شهر ما خانه ما. اما در مقابل این همه اشغال قضاوت با شما».

 

شبکه بهداشت لالی در حالی لالی تایمز را به نشر اکاذیب متهم کرده که رئیس بیمارستان در این وضعیت واتس اپی، خبر را تلویحا تایید کرده بود. در واقع او با محکوم کردن ریختن برگه های بیمارستانی در وسط بلوار و نادرست دانستن آن(تلویحا پذیرش عمدی بودن این اقدام)، اصل ماجرا و خبر را تایید کرده است. این در حالی است که لالی تایمز در خبر منتشر شده خود، عنوان کرد خبر را رد یا تایید نمی کند که البته توسط رییس بیمارستان تایید شد.

 

نکته آخر آنکه، لالی تایمز فارغ از نتیجه رای دادگاه و احترام به آن، با مستندات دقیق و کامل آماده پاسخگویی در پیشگاه قانون است. اما مسئولین این شهر باید یاد بگیرند به جای پناه بردن به شکایت و اتهامات بی اساس به رسانه ها، پاسخگویی و در صورت لزوم عذرخواهی از مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند. *لازم به یادآوری است که شبکه بهداشت و بیمارستان لالی هنوز پاسخ نداده اند که داستان آن برگه های بیمارستانی وسط بلوار چه بود*!.

 

به زودی با حضور در پیشگاه قانون از اتهام نشر اکاذیب علیه خود دفاع خواهم کرد و جزئیات جلسه حضوری رئیس شبکه بهداشت و رئیس بیمارستان لالی با اینجانب در ماشین شخصی شان و درخواست عجیب آن ها را با دادگاه در میان خواهم گذاشت و اگر ضروری باشد با مردم و افکار عمومی!

 

این رسانه، براساس رسالت ذاتی و اجتماعی خود، برای کاهش آلام مردم و رفع مشکلات آن ها و همچنین ترویج فرهنگ مطالبه گری تلاش خواهد کرد و ذره ای در برابر این اقدامات و اتهامات کوتاه نخواهد آمد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل