کد خبر : 9466
تاریخ انتشار : شنبه 14 دی 1398 - 12:04
-

سردار نقدی: ‌آمریکایی‌ها ‌برای سربازهایشان ‌تابوت سفارش دهند / منتظر ضرب شست امت اسلام بمانید

سردار نقدی: ‌آمریکایی‌ها ‌برای سربازهایشان ‌تابوت سفارش دهند / منتظر ضرب شست امت اسلام بمانید

معاون هماهنگ کننده سپاه ‌با بیان اینکه ‌آمریکایی‌ها ‌برای سربازهایشان ‌تابوت سفارش دهند، گفت: آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی می‌گوییم گورتان را از این منطقه ببرید بیرون‌. به گزارش خبرگزاری تسنیماهواز، سردار محمدرضا نقدی در آیین گرامیداشت شهدای هویزه اظهار داشت: کاخ سفید همین امروز ،شروع به برچیدن برخی از پایگاه های نظامی خود در مناطق

معاون هماهنگ کننده سپاه ‌با بیان اینکه ‌آمریکایی‌ها ‌برای سربازهایشان ‌تابوت سفارش دهند، گفت: آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی می‌گوییم گورتان را از این منطقه ببرید بیرون‌.
به گزارش خبرگزاری تسنیماهواز، سردار محمدرضا نقدی در آیین گرامیداشت شهدای هویزه اظهار داشت: کاخ سفید همین امروز ،شروع به برچیدن برخی از پایگاه های نظامی خود در مناطق اسلامی می‌کند به بازار برود تابوت برای سربازهای خود سفارش دهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران افزود: رژیم صهیونیستی یا چمدان‌های خودشان را می‌بندند و به کشورهای اروپایی که از آنجا آمدند، برمی‌گردند یا منتظر ضرب شست امت اسلام بمانند. انتخاب با خودشان است، ما دوست نداریم خون‌ریزی بشود. خودشان انتخاب کنند.

سردار نقدی با بیان اینکه ما دوست نداریم جایی خون ریزی شود تصریح کرد:دشمنان خودشان انتخاب کنند،مسئله ،مسئله یک دولت نیست،که بیایند این مطالب را به دولت جمهوری اسلامی ربط دهند، و امروز جوانهایی که در خط مقدم جبهه های دفاع حق هستند ،همه از یکدیگر سبقت می‌گیرند.

وی گفت: همه کشورهای اسلامی ،چون لبنان و سایر کشور ها پر از جوانانیست، که با همه قوا درصحنه و شهادت طلب هستند، و امروز مردم فلسطین به پا خواستند، در آن باریکی کوچک دارند قدرت خود را در مقابل رژیم صهیونیستی می‌دهند.

سردار نقدی افزود: اینگونه نیست که شما نسبت بدهید که کار تمام شد و بگویند این حوادث مربوط به ایران است، امروز تفکر ما جهان اسلام را فرا گرفته است و جهان غیراسلام را تحت تأثیر خود قرار داده است، ملت ها در صحنه اند، فکر نکنند که با اتهام زنی به ایران این مسئله را خاموش کنند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران بیان کرد: شعله انقلاب امروز در تمام امت اسلام بلند است و دامن آنها را خواهد گرفت،ایرانی ها مانند همه ملت ها آزادی و خودشان انتخاب کنند و همانگونه عراقی ها نیز میخواهند انتخاب کنند

‌نقدی گفت: امت اسلام میخواهد خودشان برای خود تصمیم گیری کنند، نمی‌خواهند زور به خودشان تحمیل شود، و سرزمین ها در اشغال آنها باشد، مردم عراق نمیخواهند که بالگرد های آمریکایی در خاک خودشان عراقی هارا هدف قرار دهد،آیا این حرف غلطی است؟!

این مقام ارشد نظامی تصریح کرد: گورتان را از این منطقه ببرید بیرون، امت اسلام دیگر نمیتواند شمارا تحمل کند، خون شهدا همیشه بیدار بوده و احیاگر ملت ها بوده و اینبار ان شاء الله این خون عزیزان در سالروز شهادت یاران غریبمان در هویزه ریخته شد، امت اسلام را بیدار خواهد کرد.

سردار ‌نقدی در پایان با تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه سپهبد سلیمانی و همرزمان وی گفت: بنده این مصیبت را به همه امت اسلام و در رأس آنها به امام عصر و نائب ایشان امام خامنه ای و ملت های غیور وبیدار ایران و عراق،و مجاهدان حزب الله ،حشد الشعبی و همه رزمندگان مدافع اسلام در عراق ،و بسیج و سپاه به همه ملت ایران تسلیت عرض میکنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.