کد خبر : 28120
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 - 19:46
-

دو انتصاب جدید در جمعیت معتمدین استان خوزستان + تصاویر

دو انتصاب جدید در جمعیت معتمدین استان خوزستان + تصاویر

شبکه خبری خوزستان// در احکامی جداگانه از سوی رییس جمعیت معتمدین استان خوزستان، احمد جرفی بعنوان نماینده جمعیت در امور روستایی استان و سید عباس عطاریان بعنوان مدیریت حقوقی جمعیت معتمدین استان منصوب شدند. به گزارش شبکه خبری خوزستان، در احکامی جداگانه از سوی رییس جمعیت معتمدین استان خوزستان، احمد جرفی بعنوان نماینده جمعیت در

شبکه خبری خوزستان// در احکامی جداگانه از سوی رییس جمعیت معتمدین استان خوزستان، احمد جرفی بعنوان نماینده جمعیت در امور روستایی استان و سید عباس عطاریان بعنوان مدیریت حقوقی جمعیت معتمدین استان منصوب شدند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، در احکامی جداگانه از سوی رییس جمعیت معتمدین استان خوزستان، احمد جرفی بعنوان نماینده جمعیت در امور روستایی استان و سید عباس عطاریان بعنوان مدیریت حقوقی جمعیت معتمدین استان منصوب شدند. 

در حکم ریاست جمعیت معتمدین چنین آمده است :

بدون تردید پاسداران عدالت در این نظام اسلامی خدمت صادقانه و رضای معبود بی همتا را نصب العین خود قرار داده اند ، هدف جمعیت معتمدین کمک به مسئولین محترم قضایی کشور در به سر منزل مقصود رساندن این رسالت الهی است در این میان همت والای معتمدین نقطه عطف موفقبت آن مجمع در خدمت رسانی بی منت و بی شائبه به کشور و مردم محروم آن استان است .
امید است تقوای الهی و تحلیل صحیح از موقعیت منطقه در جهت دفاع از اهداف جمهوری اسلامی ایران حفظ ارزش ها و منویات مقام معظم رهبری در اشاعه فرهنگ صلح و سازش و اصلاح ذات البین تلاش نموده که خدمت بی منت به ویژه محرومان را در صدد و تصویر دلپذیری از تعالی در مقام عمل متبلور ساخته و تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری و توجهات حضرت ولی عصر(عج) موفق و موید باشید .

حمید حاجیان سعیدی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.