کد خبر : 32686
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1400 - 12:51
-

جمع آوری زباله های به جامانده در منطقه تفریحی و گردشگری ام دبس بستان

جمع آوری زباله های به جامانده در منطقه تفریحی و گردشگری ام دبس بستان

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان، جمعی از اعضای انجمن طبیعت میسان دشت آزادگان و طبیعت دوستان شهرستان دشت آزادگان با همراهی محیط بانان و اداره محیط زیست شهرستان دشت آزادگان و آژانس نخل الغدیر شهرستان دزفول و شوش ، تیم فوتبال استقلال جوان سوسنگرد ، زباله های جنگل و طبیعت تفریحی و گردشگری منطقه

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان، جمعی از اعضای انجمن طبیعت میسان دشت آزادگان و طبیعت دوستان شهرستان دشت آزادگان با همراهی محیط بانان و اداره محیط زیست شهرستان دشت آزادگان و آژانس نخل الغدیر شهرستان دزفول و شوش ، تیم فوتبال استقلال جوان سوسنگرد ، زباله های جنگل و طبیعت تفریحی و گردشگری منطقه ام دبس را جمع آوری کردند.

لیلا سیاحی مسئول انجمن طبیعت میسان دشت آزادگان در خصوص این برنامه به خبرنگاران گفت : این اقدام با هدف ارتقای فرهنگ زیست محیطی و افزایش آموزه های طبیعت، شرکت کنندگان برگزار شد.

وی با بیان اینکه منابع طبیعی و زیستگاه های استان در معرض آسیب قرار دارد، گفت : حفظ محیط زیست امروز برابر با زندگی سالم است ومی تواند زیست جوامع بشری را تضمین کند.

به گفته وی بدون گروه های مردمی و جوامع پیرامونی نگهداری و حفاظت از جنگلها و طبیعت اماکن پذیر نیست.

باسم حمادی یکی از اعضای انجمن طبیعت میسان دشت آزادگان نیز بیان داشت: وجود زباله در تفرجگاه های و زیستگاه های استان را یکی از تهدیدات بالقوه این مناطق برشمرد و گفت : این عمل علاوه بر مشکلات بهداشتی و تغییر سیما و چشم انداز منطقه به جانداران این مناطق جنگلی هم آُسیب می زند.

قدم به ام الدبس که می گذاری با عبور از تپه های سراسر رملی آنجا، درونت خنک می شود از رطوبت نهفته در زیر آن ، خلاصه همه زیبایی ها در نسیم پر از سایه سار درختان جنگلی با غلت خوردن در تل های شنی از صافی ذهنت عبور می کند.

ام دبس واقع مابین جاده بستان به عبدالخان هست که طرفداران زیادی جهت تفریح و گردش دارد که متاسفانه این طبیعت خلاب از توجه مسئولین بی نصیب مانده است.

در پایان لیلا سیاحی مسئول انجمن طبیعت میسان دشت آزادگان از همه گروه ها و حاضرین این برنامه تقدیر و تشکر نمود .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل