کد خبر : 19587
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 شهریور 1399 - 22:44
-

ثبت رکورد جهانی جابجایی کامیون با دندان توسط ابرانسان‌های خوزستانی + تصاویر

ثبت رکورد جهانی جابجایی کامیون با دندان توسط ابرانسان‌های خوزستانی + تصاویر

ثبت رکورد جهانی جابجایی کامیون با دندان توسط ابرانسان‌های خوزستانی     شبکه خبری خوزستان | برادر و خواهر ورزشکار خوزستانی معروف به “ابرانسان ها” و “دندان فولادی‌ها” رکورد جدید و جهانی کشیدن کامیون‌های سنگین وزن را بازهم به نام خود ثبت کردند.   پوریا و فائزه سرلک که پیش از این نیز رکورد جابجایی

ثبت رکورد جهانی جابجایی کامیون با دندان توسط ابرانسان‌های خوزستانی

 

 

شبکه خبری خوزستان | برادر و خواهر ورزشکار خوزستانی معروف به “ابرانسان ها” و “دندان فولادی‌ها” رکورد جدید و جهانی کشیدن کامیون‌های سنگین وزن را بازهم به نام خود ثبت کردند.

 

پوریا و فائزه سرلک که پیش از این نیز رکورد جابجایی کامیون ، خودرو و هواپیمای فوکر با دندان را در کارنامه داشتند، در رکوردی جدید و جهانی امروز (۱۰ شهریورماه) این بار رکورد جابجایی کامیون های سنگین وزن و چند تنی با دندان را به نام خود ثبت کردند.

 

 

به گزارش شبکه خبری خوزستان به نقل از ایسنا، در این رکورد، پوریا سه کامیون را با مجموع وزن ۲۹ تن به مسافت ۳۳ متر در مدت زمان یک دقیقه و ۴۸ ثانیه با دندان جابجا کرد که این رکورد در نوع خود بی‌نظیر بود.

 

 

همچنین فائزه توانست یک کامیون هشت تنی را در مدت ۳ دقیقه و ۱۴ ثانیه به مسافت ۵۰ متر جابجا کند. این رکورد برای اولین بار توسط یک خانم به ثبت رسید و در نوع خود بی‌نظیر بود؛ زیرا امروز یک بانو موفق شد رکورد جهانی در بخش آقایان را که ۲ تن و در اختیار یک مرد ارمنستانی بود، به نام خود ثبت کند.

 

 

ابراهیم نصیری، معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان نیز در خصوص این تثبت رکورد به خبرنگاران، گفت: این رکورد پس از سیر مراحل فنی باید در هیات ورزش‌های همگانی خوزستان به ثبت برسد و پس از آن نیز مستندات برای ثبت جهانی به فدراسیون ورزش‌های همگانی ارسال می‌شود.

 

 

این رکورد در حالی امروز به ثبت رسید که هوای اهواز گرم بود و انرژی زیادی از این خواهر و برادر معروف به ابرانسان‌ها و دندان‌فولادی‌ها گرفت.

 

 

همچنین از سوی مردم اهواز برای تماشای ثبت این رکورد استقبال خوبی صورت گرفته بود.

 

 

این رکورد در پیست اتومبیلرانی و موتورسواری غدیر اهواز و با همکاری هیات اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان انجام شد. همچنین علاوه بر نصیری، شهاب پیشانی‌دار از قهرمانان دریفت خوزستان و کشور از نزدیک نظاره‌گر این ثبت رکورد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.