کد خبر : 31975
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 21:44
-

اخبار دشت آزادگان

برپایی ایستگاه صلواتی سلامت به مناسبت ۲۶ آبان سالروز شکست حصر سوسنگرد

برپایی ایستگاه صلواتی سلامت به مناسبت ۲۶ آبان سالروز شکست حصر سوسنگرد
شهدا بر تک تک افراد جامعه حق دارند و همه مسئولان باید در زنده نگاه داشتن یاد‌ و خاطره مجاهدت و ایثارگری این عزیزان بکوشند.

 

به گزارش خبرنگار شبکه خبری خوزستان به نقل از روابط عمومی سایت طرح میدان نفتی آزادگان جنوبی، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان جنگ تحمیلی وظیفه یک ارگان و یاد نهاد خاصی نیست چون شهدا بر تک تک افراد جامعه حق دارند و همه مسئولان باید در زنده نگاه داشتن یاد‌ و خاطره مجاهدت و ایثارگری این عزیزان بکوشند.

 

 

 

 

در این راستا بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و یاد و مجاهدتهای غیورمردان و زنانی که از خود گذشتند و ۲۶ آبانماه سالروز شکست حصر و آزاد سازی را رقم زدند.

 

 

 

به همت و همکاری شرکت مهندسی و توسعه نفت ، مدیریت طرح و پرسنل آزادگان جنوبی ، شرکت پترو پارس ، ایستگاه صلواتی در ورودی درب محل همایش فاتحان سوسنگرد برپا شد، که با توزیع شیرینی و شربت ، چای و قهوه محلی ، توزیع ماسک و ضدعفونی از شرکت کنندگان در این مراسم روز ملی و تاریخی پذیرایی نمودند.

در این مراسم که استقبال بسیار خوبی از عاشقان ولایت و امامت بود یاد و خاطره شهدای ارزشمند دفاع مقدس به ویژه عملیات شکست حصر سوسنگرد را گرامی داشته و به روان پاک امام و شهداء درود فرستادند.

 

 

در پایان سرهنگ مهدی طرفی فرمانده سپاه ناحیه دشت آزادگان از حسن همکاری مدیریت طرح ، پرسنل آزادگان جنوبی و شرکت پترو پارس که با برپایی و حضور در این روز ملی و تاریخی یاد و خاطره شهدا و زحمتکشان واقعی عرصه های مختلف انقلاب از جمله دفاع مقدس و صنعت را زنده کردند کمال تشکر و قدرانی نمودند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل