کد خبر : 24851
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 - 4:33
-

انتظار یک ماهه مردم بندر امام برای برداشتن گام‌های اساسی مسئولان

انتظار یک ماهه مردم بندر امام برای برداشتن گام‌های اساسی مسئولان

در تاریخی که بسیاری از مردم و رسانه ها روی تاریخ ۹/۹/۹۹ به عنوان تاریخی جالب توجه متمرکز بودند اهالی برخی شهرهای خوزستان با آبگرفتگی سنگینی درگیر بودند. به گزارش شبکه خبری خوزستان، در تاریخی که بسیاری از مردم و رسانه ها روی تاریخ ۹/۹/۹۹ به عنوان تاریخی جالب توجه متمرکز بودند اهالی برخی شهرهای

در تاریخی که بسیاری از مردم و رسانه ها روی تاریخ ۹/۹/۹۹ به عنوان تاریخی جالب توجه متمرکز بودند اهالی برخی شهرهای خوزستان با آبگرفتگی سنگینی درگیر بودند.

به گزارش شبکه خبری خوزستان، در تاریخی که بسیاری از مردم و رسانه ها روی تاریخ ۹/۹/۹۹ به عنوان تاریخی جالب توجه متمرکز بودند اهالی برخی شهرهای خوزستان با آبگرفتگی سنگینی درگیر بودند.

اکنون با گذشت بیش از یک ماه از آبگرفتگی شهر بندر امام خمینی که بازتاب بسیار گسترده‌ای در تمام رسانه‌های کشور داشت مردم همچنان در انتظار رفع مشکلات خود به صورت ریشه ای هستند.

در آن روزها که شهر بندر امام به زیر آب رفته بود کسی که غمخوار مردم بود و حضورش اندکی از آلام مردم را التیام بخشیده بود چهره نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز بود.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد با حضور در بندر امام پای درد دل مردم نشست در خانه‌های آب گرفته حضور یافت و حضور شبانه و دلگرم‌کننده است تاثیر زیادی در جلب توجه مسئولان به مشکلات مردم بندر امام داشت.

پس از این بحران بود که شهردار بندر امام تعلیق و مدیر آبفای این شهرستان بازداشت شد اما حالا پس از یک ماه از حوادث مردم هم چنان در انتظار برداشتن گام‌های اساسی برای رفع مشکلات هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.