کد خبر : 19225
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 شهریور 1399 - 13:23
-

استاندار خوزستان: بخش خصوصی با اجرای طرح‌های تولیدی و خدماتی در “مسجدسلیمان” فعال می‌شود

استاندار خوزستان: بخش خصوصی با اجرای طرح‌های تولیدی و خدماتی در “مسجدسلیمان” فعال می‌شود

استاندار خوزستان با اشاره به حضور بخش خصوصی در توسعه شهرستان مسجدسلیمان گفت: بخش خصوصی ۴ طرح مهم و کلیدی در بخش‌های تولیدی و خدماتی در مسجدسلیمان راه‌اندازی می‌کند. غلامرضا شریعتی ، اظهار داشت: دولت مطابق سال گذشته برای توسعه مسجد سلیمان و مقام سازی منازل این شهر اعتبارات و طرح های مناسبی در نظر

استاندار خوزستان با اشاره به حضور بخش خصوصی در توسعه شهرستان مسجدسلیمان گفت: بخش خصوصی ۴ طرح مهم و کلیدی در بخش‌های تولیدی و خدماتی در مسجدسلیمان راه‌اندازی می‌کند.

غلامرضا شریعتی ، اظهار داشت: دولت مطابق سال گذشته برای توسعه مسجد سلیمان و مقام سازی منازل این شهر اعتبارات و طرح های مناسبی در نظر گرفته است.

وی افزود: دولت برای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی دو تعهد در این شهرستان دارد؛ ساخت یک‌هزار و ۴۰۰ واحد و تکمیل واحدهای معوقه آن و همچنین ۱۰ هزار واحد جدید نیز به شکل استاندارد ساخته می‌شود.

استاندار خوزستان با ابراز خوشحالی از حضور بخش سرمایه‌گذاری قدرتمند برای توسعه این شهرستان بیان داشت: بخش خصوصی ۴ طرح مهم و کلیدی در این شهرستان شروع کرده است که امیدواریم با همکاری ما و مسئولان محلی هر چه سریع‌تر به مرحله بهره‌برداری برسد.

وی اظهار داشت: پروژه ساخت لوازم خانه و وسایل چوبی، پروژه خوراک دام و طیور، پروژه شهرکی و مرکز معاینه فنی با هزینه ۱۲۰ میلیارد تومان و همچنین مرکز CNG 4 پروژه سرمایه گذاری در این بخش است.

شریعتی با اشاره به راه اندازی واحدهای تولیدی طیور در این شهرستان بیان داشت: از جمله طرح‌های مهم بخش خصوصی در منطقه، پروژه خوراک دام و طیور است که می تواند در پایداری تولید گوشت نقش مهمی ایفا کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.