کد خبر : 27621
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 - 12:13
-

محمد باقر عباسی

‌۵۰ درصد ‌افراد بالای ۸۰ سال در خوزستان واکسینه شدند‌

‌۵۰ درصد ‌افراد بالای ۸۰ سال در خوزستان واکسینه شدند‌

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، آمار تفکیکی واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال را در استان خوزستان اعلام کرد که بیشترین آمار به اهواز و کمترین هم به شهرستان کارون متعلق بود. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اعلام آمار تفکیکی از واکسیناسیون عمومی افراد بالای

دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، آمار تفکیکی واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال را در استان خوزستان اعلام کرد که بیشترین آمار به اهواز و کمترین هم به شهرستان کارون متعلق بود.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اعلام آمار تفکیکی از واکسیناسیون عمومی افراد بالای ۸۰ سال در استان خوزستان از واکسینه شدن نزدیک به ۴۹ درصد از این افراد خبر داد.

بر اساس این آمار، از میان جمعیت ۳۳ هزار و ۲۳۱ نفر افراد بالای ۸۰ سال، ۱۳ هزار و ۳۰۹ نفر واکسینه شدند که مرکز بهداشت شرق اهواز با ۶۷ درصد و مرکز بهداشت کارون با ۲۵ درصد واکسیناسیون به ترتیب بیشترین و کمترین میزان مراجعه جهت تزریق واکسن در استان خوزستان هستند.

همچنین از لحاظ کمی، مرکز بهداشت شرق اهواز با تزریق به ۳ هزار و ۱۳۶ نفر از افراد بالای ۸۰ سال بالاترین میزان واکسیناسیون را داراست و مرکز بهداشت رامشیر با ۱۳۴ نفر کمترین میزان واکسیناسیون را تاکنون داراست.

در این آمار منتشر شده از سوی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز، مرکز بهداشت شرق اهواز با داشتن بیش از ۵ هزار نفر از جمعیت بالای ۸۰ سال در محدوده خود در جایگاه اول جمعیتی قرار دارد و شهرستان دهدز با ۴۴۰ نفر کمترین میزان این جمعیتی را دارد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ۱۷ اردیبهشت‌ماه آخرین مهلت تزریق واکسن افراد بالای ۸۰ سال اعلام کرد و از عدم تمدید این مهلت به صورت احتمالی خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.