کد خبر : 5266
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 مهر 1398 - 12:48
-

۷۰ موکب خوزستانی در مسیرهای عراق مستقر می‌شوند

۷۰ موکب خوزستانی در مسیرهای عراق مستقر می‌شوند

۷۰ موکب خوزستانی در مسیرهای عراق مستقر می‌شوند مسئول ستاد عتبات عالیات خوزستان از استقرار بیش از ۷۰ موکب از استان در مسیرهای مختلف عراق و خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) خبرداد. حجت الاسلام سید محمود موسوی در گفت وگو خبرنگار تسنیم در اهواز درباره مواکب خوزستانی مستقر در عراق، اظهار داشت: بیش از ۷۰

۷۰ موکب خوزستانی در مسیرهای عراق مستقر می‌شوند
مسئول ستاد عتبات عالیات خوزستان از استقرار بیش از ۷۰ موکب از استان در مسیرهای مختلف عراق و خدمات‌رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) خبرداد.
حجت الاسلام سید محمود موسوی در گفت وگو خبرنگار تسنیم در اهواز درباره مواکب خوزستانی مستقر در عراق، اظهار داشت: بیش از ۷۰ موکب از استان خوزستان در مسیرهای مختلف عراق به زائران اباعبدالله الحسین(ع) خدمات رسانی می کنند.

وی بیان کرد: مواکب استان خوزستان در مسیرهای نجف، بین راهی و کربلا، کربلا، کاظمین و سامرا مستقر و شبانه روزی خدمات رسانی می کنند.

مسئول ستاد عتبات عالیات استان خوزستان خاطرنشان کرد: این تعداد موکب روزانه متعهد به اسکان یک هزار نفر و پخت و پز برای ۳۵۰ هزار نفر هستند.

وی با بیان این‌که تمامی مواکب خوزستانی مستقر در عراق، مردمی و به وسیله آنها پشتیبانی می شوند، ادامه داد: مواکب از دوم مهرماه سال جاری می توانند نسبت به استقرار در عراق اقدام و تا ۲۵ ماه صفر اجازه اسکان دارند.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به برگزاری جلسات توجیهی برای موکب داران مساقر در عراق، اظهار داشت: نکاتی که نیاز است مدیران مواکب در هنگام خدمات رسانی به زائران توجه کنند تا این خدمت به نحو شایسته صورت گیرد، تبیین شد.
مسئول ستاد عتبات عالیات استان خوزستان اظهار داشت: مواکب در کشور عراق تا ظهر اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند اما مواکب در مرز چذابه تا ۲۵ صفر و در مرز شلمچه تا ۳۰ صفر مشغول خدمات دهی هستند.

وی با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی مواکب اربعین حسینی نسبت به سال گذشته، اظهار داشت: موکب داران تا ۱۷ مهرماه سال جارب می‌توانند کالاهای موردنیاز خود را در موکب مستقر در عراق انتقال دهند‌.

به گزارش تسنیم در اربعین حسینی امسال بیش از یک هزار و ۴۰۰ موکب از استان خوزستان در دو مرز شلمچه و چذابه به خدمات‌رسانی می‌پردازند.

انتهای پیام/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.