کد خبر : 25670
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1399 - 5:42
-

۵ وظیفه کلیدی جامعه نسبت به قرآن/ خوزستان باید برای تحقق مطالبه رهبر انقلاب در تربیت ۱۰میلیون حافظ گام بردارد

۵ وظیفه کلیدی جامعه نسبت به قرآن/ خوزستان باید برای تحقق مطالبه رهبر انقلاب در تربیت ۱۰میلیون حافظ گام بردارد

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: خوزستان در حوزه قرآن بسیار مستعد است و باید برای تحقق مطالبه رهبر انقلاب در تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی گام بردارد. به گزارش شبکه خبری خوزستان ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد عصر امروز در دیدار جامعه قرآنی خوزستان در مصلی مهدیه اهواز، اظهار داشت:

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: خوزستان در حوزه قرآن بسیار مستعد است و باید برای تحقق مطالبه رهبر انقلاب در تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی گام بردارد.

به گزارش شبکه خبری خوزستان ، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد عصر امروز در دیدار جامعه قرآنی خوزستان در مصلی مهدیه اهواز، اظهار داشت: باید تلاش کنیم جامعه قرآنی شود.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به ۵ وظیفه جامعه نسبت به قرآن افزود: وظیفه اول جامعه نسبت به قرآن، باور آن است. قرآن کتاب آسمانی و نسخه راه است.

وی در ادامه اظهار داشت: قرائت صحیح قرآن دومین وظیفه ما نسبت به قرآن است. ‌باید بتوانیم در مدارس و سنین پایین روخوانی صحیح قرآن را یاد دهیم. مجامع روخوانی قرآن به شکل خانوادگی باید شکل گیرد.

امام‌جمعه اهواز گفت: فهمیدن، تدبر و عمل به قرآن دیگر وظایف ما نسبت به این کتب آسمانی است‌. باید به رهنمودهای این کتاب برگردیم.

وی با اشاره به مطالبه رهبر انقلاب برای داشتن ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور گفت: از این مطالبه بسیار عقب هستیم به‌ویژه در خوزستان که ظرفیت بالایی داریم باید در این زمینه تلاش کنیم.

‌موسوی‌فرد اظهار داشت: یک موسسه تخصصی قوی قرآنی در خوزستان تشکیل می‌شود که در آن در مسایل مختلف قرانی تدریس و ارائه خواهد شد.

وی درباره تشکیل نشدن شورای عالی قرآنی در استان اظهار داشت: در یک سال گذشته به سبب کرونا متاسفانه بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی تعطیل شده و چندین بار اقدام به تشکیل این شورا کردیم ولی به خاطر کرونا نشد ولی امیدوارم به زودی این شورا تشکیل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.