کد خبر : 23990
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آذر 1399 - 16:33
-

۳۵۳ اخطار بهداشتی به مدارس شادگان داده شد

۳۵۳ اخطار بهداشتی به مدارس شادگان داده شد

رئیس مرکز بهداشت شادگان خبرداد: ۳۵۳ اخطار بهداشتی به مدارس شادگان داده شد۳۵۳ اخطار بهداشتی به مدارس شادگان داده شد رئیس مرکز بهداشت شادگان گفت: از ابتدا آغاز سال تحصیلی تاکنون مدارس این شهرستان ۳۵۳ مورد اخطار بهداشتی گرفتند. دکتر سجاد جلیلیان در گفتگو باخبرنگارما اظهار کرد: بازرسی نیروهای بهداشت محیط این مرکز از مدارس

رئیس مرکز بهداشت شادگان خبرداد:

۳۵۳ اخطار بهداشتی به مدارس شادگان داده شد۳۵۳ اخطار بهداشتی به مدارس شادگان داده شد

رئیس مرکز بهداشت شادگان گفت: از ابتدا آغاز سال تحصیلی تاکنون مدارس این شهرستان ۳۵۳ مورد اخطار بهداشتی گرفتند.

دکتر سجاد جلیلیان در گفتگو باخبرنگارما اظهار کرد: بازرسی نیروهای بهداشت محیط این مرکز از مدارس برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال انجام است که از ابتدای سال تحصیلی تاکنون ۶۳۱ مورد بازرسی توسط تیم‌های بهداشتی از مدارس انجام شده که ۳۵۳ مورد اخطار بهداشتی نیز به مدارس داده شده است.

وی افزود: در اکثر مدارس پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده است، البته مدارس هم بودند که در آنها نواقصی وجود داشت که تذکرات لازم به آنها داده شده است.

رئیس مرکز بهداشت شادگان با بیان اینکه بسیاری از والدین ممکن است نسبت به وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس نگران باشند، ادامه داد: تیم‌های سلامت به صورت مستمر به تمام مدارس شادگان در مناطق شهری و روستایی اعزام می‌شوند.

دکتر جلیلیان عنوان کرد: تمام الزامات بهداشتی در دوران شیوع ویروس کرونا بر اساس لیستی که از سوی وزارتخانه در اختیار قرار گرفته، توسط این تیم‌های سلامت در مدارس شادگان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس مرکز بهداشت شادگان در پایان تاکید کرد: با اعزام تیم‌های سلامت به مدارس شهرستان شادگان، اگر نقاط ضعفی در مدارس وجود داشته باشد، شناسایی خواهد شد و در راستای رفع آنها اقدام خواهد شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.