کد خبر : 28691
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تیر 1400 - 18:58
-

اخبارشادگان

مصطفی شکیبافر

یک دستگاه خودرو سنگین اطفا حریق به ناوگان آتش نشانی دارخوین اضافه شد

یک دستگاه خودرو سنگین اطفا حریق به ناوگان آتش نشانی دارخوین اضافه شد

شهردار دارخوین خبرداد:     یک دستگاه خودرو سنگین اطفا حریق به ناوگان آتش نشانی اضافه شد     شهردار دارخوین از اضافه شدن یک دستگاه خودرو سنگین اطفا حریق به ناوگان آتش نشانی خبر داد و گفت: این خودرو بیشتر برای حوادث شهری و بخش دارخوین استفاده می شود.     کاظم البوشهبازی در

شهردار دارخوین خبرداد:

 

 

یک دستگاه خودرو سنگین اطفا حریق به ناوگان آتش نشانی اضافه شد

 

 

شهردار دارخوین از اضافه شدن یک دستگاه خودرو سنگین اطفا حریق به ناوگان آتش نشانی خبر داد و گفت: این خودرو بیشتر برای حوادث شهری و بخش دارخوین استفاده می شود.

 

 

کاظم البوشهبازی در گفتگو با خبرنگار ما در شادگان ، از اضافه شدن یک دستگاه خودرو جدید به ناوگان آتش نشانی خبر داد و اظهار کرد: تجهیزات یکی از مهمترین نیازهای واحد آتش نشانی در راستای تسریع در انجام عملیات ها است‌.

 

وی افزود: با پیگیرهای انجام شده از سوی نماینده مردم شادگان در مجلس این دستگاه خودرو سنگین که به ناوگان آتش نشانی دارخوین اضافه شده که بعنوان خودرو پشتیبان در آتش سوزهای داخل و خارج از محدوده سطح بخش دارخوین استفاده خواهد شد.

 

شهردار دارخوین ادامه داد: اضافه کردن و تجهیز ناوگان خودروی واحد آتش نشانی هم از جمله مواردی است که می تواند در انجام عملیات های موفق و همچین کاهش تلفات جانی و مالی شهروندان در هنگام بروز حوادث تاثیر گذار باشد.

 

البوشهبازی در پایان گفت: این خودرو تمامی تجهیزات به روز را که در مواقع آتش سوزی و مقدمات امداد و نجات مورد نیاز است برای ماموران آتش نشانی فراهم می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.