کد خبر : 21575
تاریخ انتشار : جمعه 18 مهر 1399 - 21:39
-

کودکان و نوجوانان بهبهان طعمه جدید کرونا/ محدوده سنی مبتلایان به ۶ تا ۱۷ سال رسید

کودکان و نوجوانان بهبهان طعمه جدید کرونا/ محدوده سنی مبتلایان به ۶ تا ۱۷ سال رسید

رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: تعداد موارد مثبت بین ۶ تا ۱۷ سال قابل توجه است و قشر قابل توجهی از مبتلایان به کرونا، کودکان و جوانان هستند. قدرت الله شاکری نژاد با اشاره به این که ۴۶ تخت عادی و ۱۴ تخت ICU برای بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شهیدزاده بهبهان در

رئیس دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: تعداد موارد مثبت بین ۶ تا ۱۷ سال قابل توجه است و قشر قابل توجهی از مبتلایان به کرونا، کودکان و جوانان هستند.
قدرت الله شاکری نژاد با اشاره به این که ۴۶ تخت عادی و ۱۴ تخت ICU برای بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان شهیدزاده بهبهان در نظر گرفته شده است اظهار داشت: در حال حاضر ظرفیت ۴۰ تخت عادی و ۹ تخت ICU پر شده است.

وی افزود: ما ۶ تخت عادی و پنج تخت ICU خالی داریم و ظرفیت خالی کمی در بیمارستان وجود دارد که روزانه حدود ۳۰ بیمار مشکوک به کرونا به بیمارستان شهیدزاده مراجعه می‌کنند و معمولا ۳۰ درصد مراجعه‌کنندگان نیز در بیمارستان بستری می‌شوند.

دبیر ستاد کرونا در بهبهان بیان کرد: دو هفته پیش در مرحله‌ای ظرفیت بیمارستان شهیدزاده تکمیل شدY بیمارستان مصطفی خمینی تامین اجتماعی با ۲۰ تخت عادی وارد چرخه پذیرش بیماران مبتلا به کرونا شد ولی الان ۱۸ تخت این بیمارستان تکمیل است.

وی با بیان اینکه “در تلاش هستیم که بخش ICU ویژه بیماران مبتلا به کرونا را نیز در بیمارستان مصطفی خمینی راه‌اندازی کنیم” عنوان کرد: در حال حاضر کرونا طیف کودکان و جوانان را مورد حمله خود قرار داده است؛ تعداد موارد مثبت بین ۶ تا ۱۷ سال قابل توجه است و قشر قابل توجهی از مبتلایان به کرونا، کودکان و جوانان هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.