کد خبر : 27631
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 - 13:42
-

کشف ۲۵۰ دستگاه ماینر قاچاق در اهواز

کشف ۲۵۰ دستگاه ماینر قاچاق در اهواز

  فرمانده انتظامی اهواز از کشف ۲۵۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. سرهنگ “محسن دالوند” در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران کلانتری‌های ۲۰، ۲۱ و ۲۵ با انجام اقدامات اطلاعاتی ۳ محل که اقدام به نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق می‌کردند،

 

فرمانده انتظامی اهواز از کشف ۲۵۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “محسن دالوند” در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: ماموران کلانتری‌های ۲۰، ۲۱ و ۲۵ با انجام اقدامات اطلاعاتی ۳ محل که اقدام به نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال قاچاق می‌کردند، را شناسایی و دستگیری آن‌ را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس با کار تخصصی محل نگهداری دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی بعمل آمده تعداد ۲۵۰ دستگاه ماینر قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهوازبا بیان اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر شدند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ دالوند خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.