کد خبر : 15365
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 - 1:19
-

کشف ۲۱۸ کیلوگرم مواد مخدر در خوزستان

کشف ۲۱۸ کیلوگرم مواد مخدر در خوزستان

کشف ۲۱۸ کیلوگرم مواد مخدر در خوزستان   فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۲۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان های بهبهان، اندیمشک و هندیجان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شبکه خبری خوزستان ، سردار “حیدر عباس زاده” در تشریح جزئیات این خبر اظهار

کشف ۲۱۸ کیلوگرم مواد مخدر در خوزستان

 

فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۲۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان های بهبهان، اندیمشک و هندیجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شبکه خبری خوزستان ، سردار “حیدر عباس زاده” در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای برخورد قاطعانه با عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، طی ۲۴ ساعت گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و فرماندهی شهرستان های بهبهان ،اندیمشک و هندیجان با تلاش اطلاعاتی و تشدید اقدامات انتظامی ۳ محموله مواد مخدر را شناسایی کردند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان با کار اطلاعاتی محور تردد یک دستگاه خودروی سواری پراید حامل مواد مخدر را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آن مقدار ۱۰۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش کشف شد.

سردار عباس زاده بیان داشت: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با تلاش اطلاعاتی و همکاری ماموران شهرستان اندیمشک یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند، که در بازرسی به عمل آمده مقدار ۹۶ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار عباس زاده ادامه داد: در سومین عملیات، ماموران پلیس شهرستان هندیجان با کار اطلاعاتی و اقدامات پلیسی یک دستگاه خودروی سواری را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۲۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در مجموع ۳ عملیات مقدار ۲۱۸ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۳ دستگاه خودروی سواری توقیف شدند، اظهار داشت: در این رابطه ۶ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.